וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית הגאונית להצלת הכלכלה הרוסית: חשפניות

אחרי שהנשיא הנעדר ולדימיר פוטין החליט להוריד 10% משכרו, החשפניות במוסקבה החליטו ללכת בעקבותיו ולעשות את אותו הדבר. "אנחנו תומכות במדינה, כולם צריכים לעשות את זה"

אהבתם? תנו לנו לייק

חשפנית. ShutterStock
פוטין, היכן שלא יהיה, גאה מאוד/ShutterStock

במשך 11 ימים איש לא ידע היכן ולדימיר פוטין נמצא. שמועות רבות ויצירתיות במיוחד אפפו את היעלמותו הפתאומית מאמצעי התקשורת השונים, אבל דבר אחד בטוח: כשהוא יצא מהמקום בו הוא נמצא, שמח פוטין לגלות החשפניות ממוסקבה התגייסו כדי לנסות ולהציל את הכלכלה הרעועה במדינה.

בתחילת החודש הודיע הנשיא כי יוריד עשרה אחוזים משכרו כדי לנסות ולשפר את הכלכלה הרעועה. החשפניות החליטו ללכת בעקבותיו, והורידו לעצמן את השכר. "שמענו שולדימיר פוטין הקטין את ההכנסה שלו והחלטנו לעשות את אותו הדבר כיוון שאנחנו תומכות במדינה שלנו" סיפרה אחת הרקדניות ל"Daily Mirror"

למרבה הפלא, מאז שהחשפניות קיצצו בשכרן, עסקי החשפנות בעיר משגשגים יותר מתמיד, אך לא בגלל הוויתור הנדיב של החשפניות. דמיטרי גריגוריב, שותף במועדון חשפנות, סיפר שהעסק נשען בעיקר על תיירים: "השנה הגיעו הרבה מבקרים מחו"ל ואנחנו מצפים לעוד, בעיקר מסין". מועדונים רבים מציעים ללקוחותיהם משקאות חינם, ביקור בחדרים פרטיים ועוד שלל הטבות שיגדילו להם את ההכנסות. בינתיים, כך נראה, זה עובד להם לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully