וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני הכריזה כי לא תהיה ממשלת אחדות עם נתניהו

לבני הכריזה כי לא תהיה ממשלת אחדות עם נתניהו, צעיר ערבי הותקף בירושלים בידי יהודים, עשרות הרוגים בסופת ציקלון באוקיינוס השקט ובסקרים האחרונים המחנה הציוני מוביל ב-4 מנדים על הליכוד. אלה הכותרות שעשו את השבת

לבני: "נשקול איך ליישם את הרוטציה"

ראשי המחנה הציוני, יצחק הרצוג וציפי לבני, התארחו היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בכפר סבא, והתייחסו להסכם הרוטציה הצפוי בין השניים. "הרוטציה זו לא נקודה רגישה", אמרה לבני. "אני בטוחה במערכת היחסים בינינו, שנשקול ביחד ולחוד איך אנחנו מיישמים את מה שהחלטנו". הרצוג הוסיף כי השניים יניחו ל"אגו" ויפעלו בשותפות. "אנחנו באים כצוות מנצח למהלך. אנחנו יודעים לאפסן את האגו וזו מטרת השותפות וכך נפעל ביחד".

כמו כן, לבני הכריזה כי לא תהיה ממשלת אחדות עם הליכוד: "הרצוג ירכיב את הממשלה הבאה ולא נהיה שותפים עם נתניהו. הדרך שלנו היא הרלוונטית ותהום פעורה בינינו לבין נתניהו. אם נתניהו יישאר בשלטון ביום שאחרי – כל ההכנות נעשו להחלטה במועצת הביטחון של האו"ם שכוללת את חלוקת ירושלים חזרה לגבולות 67'. הוכחתי שאני יודעת לשמור על האינטרסים של מדינת ישראל".

"פניי התמלאו דם": הערבי שטוען שהותקף בידי יהודים משחזר

"היה קשה לי לנשום, יכולתי למות" – כך תיאר היום (שבת) מוחמד אבו טאעה, את התקיפה שאירעה אמש, לטענתו על ידי שני צעירים יהודים, שבמהלכה נפצע באורח קל-בינוני. הבוקר השתחרר אבו טאעה מבית החולים הדסה עין כרם ושחזר את התקיפה הגזענית שעבר לכאורה, ואשר פורסמה לראשונה בוואלה חדשות. לדבריו של הצעיר, בן 21 משכונת הגבעה הצרפתית בבירה, השניים ביררו תחילה את מוצאו, ומיד לאחר מכן תקפו אותו.

"אחרי שסיימתי את העבודה שוחחתי בטלפון, ופתאום הגיעו שני בחורים ושאלו אם אני ערבי", סיפר בשיחה עם וואלה חדשות. "אמרתי 'כן, אני ערבי, למה?', והם מיד התחילו לתקוף אותי – אחד עם סכין והשני עם אלה. נפלתי על הרצפה והפנים שלי התמלאו דם. צעקתי שיעזבו אותי, וברחתי לכביש הראשי".

טרגדיה כפולה בנתניה: הבת קפצה מהחלון שממנו נפלה השבוע אמה אל מותה

אבל כבד נפל השבוע על משפחה אחת בנתניה: ביום ראשון השבוע נפלה האם אל מותה מהקומה ה-13 בעיר כשניקתה את חלונות ביתה. היום (שבת) שמה בתה בת ה-25 קץ לחייה כשקפצה אל מותה מאותו החלון שממנו נפלה אמה בתאונה. אביה וסבה היו אמנם בדירה, אך הבחינו במעשה ברגע האחרון, כשכבר היה מאוחר מדי כדי להציל אותה. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה.

עשרות הרוגים בסופת ציקלון עוצמתית המכה באוקיינוס השקט

רוחות במהירות של 250 קילומטרים בשעה הכו הלילה (שבת) באי ונאוטו שבאוקיינוס השקט כתוצאה מסופת הציקלון "פאם", שנמצאת בקטגוריה 5 – הקטגוריה הגבוהה ביותר. סוכנויות הסיוע מתכוננות למבצע חילוץ גדול, על רקע דיווחים לא מאומתים על כך שלפחות 44 בני אדם איבדו את חייהם באיים הצפון-מזרחיים של המדינה.

עדי ראייה סיפרו כי גובה הגלים הגיע לשמונה מטרים בעקבות הסופה ועל שיטפונות עזים בבירה פורט וילה. אמצעי התקשורת של האי שובשו בעקבות הרוחות החזקות. "זה מרגיש כאילו שהעולם הגיע לסופו", סיפרה אליס קלמנטס, דוברת של סוכנות הילדים של האו"ם (יוניצ"ף), שנמצאת בעיר הבירה. "זה כאילו שפצצה פגעה במרכז העיר. אין חשמל. אין מים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סקרי חדשות 2 ו-10: המחנה הציוני מוביל בארבעה מנדטים

ארבעה ימים לפני הבחירות, הסקרים שפורסמו אמש (שישי) בערוצי הטלוויזיה מצביעים על התרחבות הפער בין המחנה הציוני לליכוד. בסקר "חדשות 10", המחנה הציוני מוביל עם 24 מנדטים, ואילו לליכוד צפויים 20 מנדטים בלבד. בסקר הקודם, מפלני כשבוע וחצי, שתי הרשימות היו בשוויון עם 23 מנדטים לכל אחת. הרשימה המשותפת במקום השלישי עם 13 מנדטים, ואחריה הבית היהודי ויש עתיד עם 12 מנדטים כל אחת.

בהמשך הרשימה, כולנו בראשותו של משה כחלון זוכה לעשרה מנדטים, ש"ס ויהדות התורה זוכות לשבעה מנדטים כל אחת, ומרצ, ישראל ביתנו ויחד בראשות אלי ישי, זוכות כל אחת לחמישה מנדטים.

סקר "חדשות 2" הציג נתונים דומים, עם פער של ארבעה מנדטים לטובת המחנה הציוני. על פי הסקר, 26 מנדטים הולכים לטובת הרשימה בהנהגת הרצוג ולבני, ו-22 מנדטים לטובת הליכוד בראשות נתניהו. גם הסקר הזה צופה 13 מנדטים לרשימה המשותפת, ואחריה יש עתיד עם 12 מנדטים. הבית היהודי זוכה רק ל-11 מנדטים בסקר זה, כולנו לשמונה מנדטים, ש"ס לשבעה, יהדות התורה לשישה, ומרצ לחמישה מנדטים. ישראל ביתנו זוכה אף היא לחמישה מנדטים, אולם היא קרובה מאוד לאחוז החסימה, ומנגד, מפלגת יחד מתחזקת בהשוואה לסקר הקודם, וזוכה בחמישה מנדטים.

נתניהו שוב תוקף את מוזס: "מוביל קמפיין נגדי ממניע עסקי"

לאחר המתקפה חסרת התקדים של ראש הממשלה בנימין נתניהו בחודש שעבר על נוני מוזס, המוציא לאור של "ידיעות אחרונות" ו-Ynet, אתמול הוא פרסם הודעה חריפה, שבה טען: "מוזס מוביל קמפיין מתוזמן ומתוזמר נגד הליכוד ונגדי, תוך שיתוף פעולה אינטנסיבי עם ארגונים ועמותות שפועלים למטרה זאת בתמיכת טייקונים מהארץ ומהעולם וכן בתמיכת ממשלות זרות".

"שלטון הימין בסכנה", פתח ראש הממשלה את דבריו. "גורמי שמאל ותקשורת בארץ ובחו"ל חברו יחד כדי להעלות את ציפי ובוז'י לשלטון באופן לא לגיטימי, תוך שימוש בהשמצות מבית ובכספים מחו"ל בהיקף חסר תקדים". לטענת נתניהו, דבריו מבוססים על "עדויות רבות של עובדים בקבוצת 'ידיעות אחרונות'", שהגיעו לידיו לאחרונה. "הציבור צריך לדעת את האמת: נוני מוזס מוביל את הקמפיין נגד הליכוד ונגדי מתוך אינטרס עסקי, במטרה להחזיר את המונופול המסוכן והלא-דמוקרטי שאפיין את עיתונו ועסקיו בעבר", כתב. הוא אף טען כי מוזס ניסה להשתיק את המחאה החברתית ב-2011 כי חשב שהיא פגעה בעסקיו.

דיסקין הודיע על תמיכה בהרצוג: "נתניהו נכשל והתחמק מאחריות"

"נתניהו נכשל כמעט בכל תחום מרכזי, והרצוג הוא החלופה הטובה ביותר שיש" – כך כתב אתמול ראש שירות הביטחון הכללי לשעבר, יובל דיסקין, בהודעה שפרסם בדף הפייסבוק שלו. לדבריו, הודעת התמיכה ביצחק הרצוג וברשימת "המחנה הציוני" שבראשותו היא "ניסיון שלי, לגמרי אישי, להסביר לבוחרים ולמתלבטים, וגם לראשי המפלגות הללו - בעיקר מכחלון ועד גלאון - ולכל השותפים הפוטנציאליים לקואליציה (לא לממשלת אחדות), מדוע אני סבור שצריך לתת להרצוג הזדמנות להרכיב את הממשלה הבאה".

לדברי דיסקין, "לאחר שמנקים את כל הדיבורים, את ההופעות התקשורתיות המשובחות ואת האנגלית הרהוטה - לא נשאר כמעט כלום משש השנים האחרונות של נתניהו. מה שנותר אלו בעיקר כישלונות במעשים וניכוס של הצלחות בדיבורים". דיסקין התייחס לכך שראש הממשלה בנימין נתניהו "אוהב למתג את עצמו כ'מר ביטחון", וטען בחריפות: "לי ולעוד רבים מבכירי מערכת הביטחון לא היה ברור מעולם על מה בדיוק הוא מבסס את זה, משום שניסיונו הביטחוני מועט, והוא לא נתפס מעולם כאוטוריטה ביטחונית בעיני ראשי מערכת הביטחון, ובדרך כלל גם לא אהב לקחת אחריות כשהיה צריך לקבל החלטות או לשאת באחריות לתוצאות".

ראש ה-CIA: ארצות הברית חוששת מהתמוטטות שלטון אסד

ראש סוכנות הביון המרכזית של ארצות הברית (CIA), ג'ון ברנן, התייחס אתמול למלחמת האזרחים השוררת בסוריה בארבע השנים האחרונות וציין כי ארצות הברית חוששת שארגונים איסלאמיים קיצוניים יתפסו את שלטונו של בשאר אסד.

לדברי ברנן, שדיבר בכנס בוושינגטון, "גורמים קיצוניים", ביניהם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) ואחרים, שולטים כבר בפועל בחלקים מסוימים של סוריה, ועל כן, לוושינגטון יש סיבה לחשוש משאלת מחליפו של אסד, במידה שמשטרו ייפול.

"הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות הוא להתיר לגורמים הקיצוניים להיכנס לתוך דמשק", הוסיף ברנן וציין כי ארצות הברית עושה מאמצים כדי לחזק את כוחות האופוזיציה המתונים הלוחמים במשטר אסד במטרה למנוע מהקיצוניים לעלות לשלטון.

3 ימים לבחירות: מכוניתו של פעיל מרכזי ביש עתיד הושחתה

זוהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות, המשמש גם כיו"ר מטה מפלגת יש עתיד במרחב השפלה, הגיש הבוקר תלונה במשטרה, אחרי שגילה כי צמיגי המכוניות שלו ושל אשתו נוקבו וכי שלטי המפלגה שהתנוססו על המכוניות הושחתו גם הם. משטרת רחובות פתחה בחקירה. לבלום יש סרטוני מצלמות אבטחה מזירת האירוע, והוא העבירם לחוקרים.

"שכן צלצל אליי היום באינטרקום והודיע לי שאין לי אוויר בצמיגים של שני הרכבים של המשפחה", סיפר בלום. "בסך הכול, חתכו שישה צמיגים מתוך שמונה".

לדבריו של בלום, מדובר בפגיעה ממניעים פוליטיים גרידא. "הבחירות האלה הפכו ליותר מדי אלימות ומוקצנות", אמר. "במקום שכל אחד יתעסק במה יש לו לתת לבוחר, מתעסקים במה השני לא עשה, ועל ידי התססה חושבים שיוכלו להלהיט את הבוחרים לצאת ולהצביע. זה גורם לדבר הפוך, זה גורם לעשות את מה שהקיצוניים עשו לי". עם זאת, הוא נמנע מלקבוע באופן נחרץ מי עומד מאחורי מעשה ההשחתה והשאיר זאת למשטרה. "אי אפשר לדעת באיזו מפלגה מדובר", אמר.

טרגדיה כפולה בנתניה: הבת קפצה מהחלון שממנו נפלה השבוע אמה אל מותה

אבל כבד נפל השבוע על משפחה אחת בנתניה: ביום ראשון השבוע נפלה האם אל מותה מהקומה ה-13 בעיר כשניקתה את חלונות ביתה. היום שמה בתה בת ה-25 קץ לחייה כשקפצה אל מותה מאותו החלון שממנו נפלה אמה בתאונה. אביה וסבה היו אמנם בדירה, אך הבחינו במעשה ברגע האחרון, כשכבר היה מאוחר מדי כדי להציל אותה. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה.

לזירה הקשה הגיעו גם חוקרי מרחב השרון על מנת לגבות עדויות מהאב ומהסב. לדברי השניים, הבת שקעה בדיכאון עמוק בעקבות מותה של אמה בתאונה, וככל הנראה זה היה המניע שהביא אותה לשים קץ לחייה מאותו החלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully