וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 בני אדם נפצעו קל בשריפה בבניין מגורים בראשון לציון

13.3.2015 / 4:55

הפצועים נפגעו משאיפת עשן, ושניים מהם פונו לבית החולים. עשרות מדיירי הבניין נלכדו במקום עקב האש שהשתוללה בחדר המדרגות וחולצו במנופים על ידי כוחות כיבוי האש. סיבת השריפה לא ברורה

שריפה בראשון לציון 13 מרץ 2015. ניב אהרונסון
מחוץ לבניין, הלילה/ניב אהרונסון

שישה בני אדם נפצעו הלילה (שישי) באורח קל בשריפה שפרצה בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב השקמה במרכז ראשון לציון. עקב השריפה נלכדו במקום עשרות מדיירי הבניין שחולצו על ידי כוחות כיבוי אש, תוך כדי שהם נעזרים במנופי גבהים.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לפצועים, שנפגעו משאיפת עשן. שניים מהם פונו להמשך טיפול בבית חולים אסף הרופא שבצריפין.

איציק בן דוד, מכוחות הכיבוי של ראשון לציון, מסר לוואלה חדשות כי הכבאים הצליחו להשיג שליטה על האש ולאחר מכן ביצעו סריקות כדי לבדוק אם ישנם לכודים בבניין. סיבת הדליקה לא ברורה.

עוד בוואלה חדשות:
האם שתועדה מוכה: "הזעקתי משטרה - הם הגיעו לכתובת לא נכונה"
קורבנות "עוקץ ההיכרויות" זועמות על ההחלטה לשחררו ממאסר
רכב שרוף ותאומים זהים: מבוי סתום בחקירת התאונה הקטלנית

שריפה פרצה בבניין מגורים בראשון לציון 13 מרץ 2015. אבי אשכנזי, ספק 500
חילוץ הדיירים/ספק 500, אבי אשכנזי

ביום שישי שעבר נספה אדם בשריפה שפרצה בדירה ברחוב פנחס חברוני בירושלים. שלושה צוותי כיבוי שהגיעו למקום מצאו כי כל חלונות הדירה היו סגורים, דבר שהוביל להצטברות פיח. הכבאים מצאו את דייר הבית בסמוך לדלת, שככל הנראה ניסה להימלט לפני שהתמוטט. הם חילצו אותו, אולם בתום ניסיונות החייאה של צוות מד"א שהוזעקו למקום נקבע מותו. מחקירה ראשונית עלה כי השריפה נגרמה ממפזר חום שהושאר דלוק בחדר השינה, סמוך מאוד למיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully