וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב שרוף ותאומים זהים: מבוי סתום בחקירת התאונה הקטלנית

13.3.2015 / 0:06

בסוף השבוע שעבר נהרג מקסים בוקטי בתאונה בנתיבי איילון. שניים מחבריו, התאומים מיכאל ואנטון פרל, שעל פי החשד הפקירו אותו, נעצרו. שניהם מכחישים כי אנטון נהג ברכב והמשטרה מתקשה לקבוע את זהות הנהג

צילום: דוד קורן, משטרת ישראל; עריכה: יאיר דניאל

כמעט שבוע לאחר התאונה הקטלנית בנתיבי איילון, שבה נהרג מקסים בוקטי, במשטרה עדיין מתקשים לקבוע את זהותו של הנהג שהתנגש במעקה הבטיחות. ברכב ישבו שני חבריו של בוקטי, התאומים הזהים, אנטון ומיכאל פרל, שעל פי החשד הפקירו את חברם ונמלו רגלית מהמקום לאחר התאונה. תחילה, חשבו החוקרים כי אנטון הוא שנהג ברכב, אך הוא הכחיש זאת. גם אחיו התאום, מיכאל, טוען כי לא נהג ברכב. שניהם טוענים גם כי אינם זוכרים מי כן נהג ברכב.

התאונה אירעה בלילה שבין שישי לשבת. נוסף על בוקטי שנהרג, נוסעת נוספת שישבה לצדו מאחור נפצעה באורח קל. התאומים פרל נלכדו ברכב שהחל להתלקח ונפצעו באורח קל. על פי החשד, לאחר שחילצו את עצמם, נמלטו השניים, המוכרים למשטרה, מהמקום. הם נתפסו לאחר זמן קצר על ידי השוטרים.

עוד על התאונה הקטלנית:
בן 22 נהרג בתאונה בנתיבי איילון; הנהג היה שיכור וללא רישיון
הפקיר את חברו שנהרג בתאונה: "היינו חייבים להתרחק מהרכב"

החשוד אנטון פרל הנהג שחשוד בתאונת פגע וברח ועורך הדין זוהר ברזילי. מרץ 2015. דרור עינב
הוא ואחיו נמלטו מהזירה. אנטון פרל עם עו"ד ברזילי/דרור עינב

שלשום (רביעי) נחקר אנטון באגף התנועה של משטרת תל אביב והכחיש כי נהג ברכב. סנגורו, עורך הדין זוהר ברזילי, טען כי ייתכן שאחיו התאום הוא שנהג או אף אדם אחר. גם מיכאל, שעל פי חקירת המשטרה ישב ליד הנהג, נחקר פעמיים אתמול. הוא טען כי אחיו לא נהג ברכב, אך נוסיף כי אינו יודע מי הנהג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רכב התלקח לאחר שהתנגש במעקה בטיחות בדרך איילון, בסמוך למחלף וולפסון שבחולון. חטיבת דובר המשטרה
הרכב השרוף במקום התאונה/חטיבת דובר המשטרה

העובדה שהרכב נשרף כליל מקשה עוד יותר על החוקרים לפענח את התעלומה. ואולם, בידי המשטרה צילום של מצלמות חברת נתיבי אילון הממוקמות ליד מחלף וולפסון ואשר תיעדו את רגע התאונה. החוקרים מקווים שהצילום ישפכו אור על התאונה הקטלנית.

שופט בית משפט השלום בתל אביב, ירון גת, האריך אתמול את מעצרו של אנטון עד יום ראשון. בדיון, טען עו"ד ברזילי כי שני עדים העידו כי מרשו לא היה הנהג ברכב. "זה משליך על הראיות", הוסיף.

(עדכון ראשון: 20:38)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully