וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שתועדה מוכה: "הזעקתי משטרה - הם הגיעו לכתובת לא נכונה"

13.3.2015 / 14:30

לדברי האישה, שתועדה על ידי בנה כשבעלה מושך בשיערה, היא זו שהתקשרה למשטרה ראשונה – ולא בעלה – ודווקא כן הגישה תלונה, בניגוד למה שטענו השוטרים. היא חזרה בה לאחר שהבינה כי אינה סומכת על המשטרה. המשטרה: מכחישים את הטענות

עריכה: גדי וינסטוק

"השוטרים אמרו שהם עשו טעות ושלחו ניידת למקום הלא נכון" – כך סיפרה היום (חמישי) אישה בת 45 מפתח תקווה, שתועדה על ידי בנה בן ה-15 כשבעלה מושך אותה בשיערה ומדרדר אותה במדרגות בניין ביום שלישי. היא העלתה את הסרטון שלשום לרשת, ומאז הוא מעורר תגובות רבות. תמונת המצב שהעלתה המשטרה, היא כי בעלה התקשר והזמין שוטרים לביתו והיא לא הייתה מוכנה להגיש תלונה, משום שלדבריה, מדובר היה בקטטה הדדית. עם זאת, הערב היא מציירת תמונת מצב אחרת למה שאירע שם. לדבריה, היא הייתה זו שהזמינה את המשטרה והשוטרים, מצדם, טעו בכתובת.

הטלפונים למשטרה והתלונה שהגישה סיגל סירי שתועדה כשבעלה מכה אותה. צילום מסך מפייסבוק, צילום מסך
התלונה שהוגשה/צילום מסך, צילום מסך מפייסבוק

לטענתה, בנה התקשר פעמיים למשטרה באותו הערב: הראשונה בשעה 22:44, מיד לאחר צילום הסרטון, והשנייה בשעה 23:02, כשבעלה עדיין "היה עליה", לטענתה. בשיחה השנייה, היא מספרת, "השוטרים אמרו לו, 'עשינו טעות, שלחנו ניידת לרופין בנתניה'". היא מוסיפה בכעס כי המשטרה, מעדיפה לספר את סיפורו של בעלה. "תגובת המשטרה הייתה שיניב התקשר למשטרה ראשון וחיכה שותת דם, והוא התלונן עליי בכלל ולא אני עליו. מה הם היו אומרים, 'נשלחה ניידת לא נכון'? כמה פדיחות המשטרה יכולה לספוג?".

לדבריה, היא הגישה תלונה כבר בחדר המיון, אליו הגיעה בליווי שוטר באותו הערב, אך התחרטה יממה לאחר מכן - משום שאיבדה אמון במשטרה. "אמרתי להם שאני ממש מפחדת", סיפרה. "'תראו לאן הגעתם, לרופין בנתניה במקום לרופין בפתח תקווה, מה יקרה בפעם הבאה שאני אתקשר?' אם הבן שלי יתקשר, וחצי שעה להגיע זה הרבה זמן, למה לי להגיש תלונה?", תהתה. "אמרתי שאני מוכנה לשחרר אותו בערבות, רק שיעזוב אותי עכשיו. למחרת החלטתי שאני לא מתלוננת בשום צורה, שאני לא רוצה, אני מפחדת. בפעם הבאה הם יגיעו לאילת במקום לפתח תקווה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"הם מנסים להצדיק את זה שקיבלתי מכות?"

היא הוסיפה כי התגובה שנתנה המשטרה אתמול לכלי התקשורת בתגובה לסערה שעורר הסרטון הקשה, היא זו שהרתיחה אותה. "מה שהרגיז אותי זה שהם אמרו שהם שיניב היה שותת דם", אמרה. "איזה שותת דם? הייתה לו שריטה אחת על הפנים מההתנגדות שלי למכות שלו. התאגרפנו, בטח שהתאגרפנו, אני החזרתי. באותו ערב לא הצלחתי להחזיר לו, הוא גבר עליי בטירוף". היא הוסיפה: "התגובה שלהם הייתה, בשורה התחתונה – 'את היית חלק מהטירוף הזה, זה היה אובססיביות של שניכם, אם את רוצה שיהיה שקט אז עדיף להניח לזה ככה'. אמרו לי שאם הוא יעלה אותי לדוכן בבית המשפט הוא יקרע אותי לגזרים ולא כדאי לי, 'אין לך את הכוחות הנפשיים האלה'".

על ההחלטה יוצאת הדופן להעלות את הסרטון הקשה לפייסבוק, אמרה כי רצתה להעביר מסר לצופות, שישימו לב לנורות אדומות. "רציתי להגיד לכולם – תקשיבו לחברים שלכם, תקשיבו לאמהות שלכם, אם יש שלטים – תתייחסו אליהם. אל תחשבו שאתן החכמות, אני חשבתי שאני חכמה", אמרה. היא הוסיפה כי החוקרת שאלה אותה למה לא ויתרה מראש על הריב, שעסק בטלפונים, אם כל כך פחדה. "החוקרת ענתה לי, 'אם כל כך פחדת, למה לא ויתרת על הטלפונים?'. מה, הם מנסים להצדיק את זה שקיבלתי מכות? אין שום סיבה לאלימות הזאת, בשום צורה".

מהמשטרה נמסר: אנו מכחישים מכל וכל את הטענות המועלות בכתבה. כמו כן, בנוגע לטענה כי נשלחה ניידת לנתניה, אומרים במשטרה כי הדבר אינו הגיוני. זאת, לטענתם, משום שלא יכול להיות שנשלחה ניידת מעיר אחת, פתח תקווה, לעיר אחרת, נתניה.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully