וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד מירושלים חשוד שסייע לאסירי חמאס בכלא בישראל

12.3.2015 / 13:08

רמי עלמי, תושב שכונת א-טור בשנות ה-30 לחייו, חשוד כי העביר מסרים בין אסירים לבין גורמים מטעם הארגון, בין השאר בנוגע לשביתות רעב ולמצב בכלא. לפי החשד, הוא קיבל 400 שקל בעבור כל ביקור

עו"ד רמי עלמי, תושב שכונת א-טור בשנות ה-30 לחייו מירושלים חשוד שסייע לאסירי חמאס בכלא בישראל, ביהמ"ש השלום ירושלים. מרץ 2015. טלי מאייר
עו"ד עלמי, היום ביציאה מבית המשפט/טלי מאייר

בלשי וחוקרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים, בשיתוף השב"כ, עצרו בחודש שעבר עו"ד תושב מזרח העיר בחשד כי במהלך השנים האחרונות העביר מסרים והודעות בין אסירי חמאס השוהים בבתי הכלא בישראל לבין גורמים מטעם הארגון תמורת תשלום כספי – כך התיר היום (חמישי) לפרסם בית משפט השלום בירושלים. היום הוגשה הצהרת תובע ומעצרו הוארך בארבעה ימים, אז יוגש נגדו כתב אישום.

החקירה נגד עורך הדין, רמי עלמי תושב שכונת א-טור בשנות ה-30 לחייו, החלה בחודש שעבר עם קבלת מידע מודיעיני על פעילותו למען חמאס. בחקירה עלה כי עלמי נוהג לבקר אסירי חמאס בבתי כלא ברחבי הארץ, חלקם נמצאם בבידוד. במהלך הביקורים היה רושם על גבי ניירות את דבריהם ומעבירם לגורמי חמאס באמצעות המחשב במשרדו, שממוקם בעיר העתיקה. עבור כל ביקור קיבל 400 שקלים.

מפרטי החקירה עולה כי הנושאים שהעלו האסירים בפני עלמי היו, בין השאר: שביתות רעב של אסירים, מצב האסירים בכלא, רשימות האסירים בכל בתי כלא ובכל אגף, קבלת עדכונים בעניינים שונים מגורמי חמאס ומסרים לבני המשפחות. חלק מהדיווחים הועברו על ידי עלמי לתקשורת הפלסטינית.

עם מעצרו של עלמי, פתחה המשטרה בחקירה גלויה, שבמסגרתה עשו, בין היתר, חוקרי הימ"ר חיפוש במשרדו במזרח ירושלים, שם נתפסו בין היתר מחשבים, וכן קבלות המעידות על העברת כספים. בחקירתו טען כי המפגשים עם האסירים בבתי הכלא היו בתיאום עם משרד האסיר מטעם הרשות הממוקם ברמאללה, טענה שהוכחשה על ידם במסגרת החקירה. במקביל לחקירה המשטרתית, מתנהלת נגד עלמי חקירה של רשויות המס.

עוד בוואלה חדשות:
מזעזע: בן 15 תיעד גבר מושך את אמו בשערותיה במדרגות
ויכוח הגנרלים ערב הבחירות: צוק איתן - הצלחה או כישלון
קטעים מספרו האישי של שי פירון על משרד החינוך

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully