וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של החנות שבה אירע הפיצוץ בחיפה: "איש לא איים עלינו"

10.3.2015 / 15:14

אף שנעצר חשוד בהצתת החנות, בעל עסק סמוך אמר כי לא ייתכן שמדובר בהצתה מכוונת. אביה של הילדה שנפגעה באורח קשה: "נגלה אליי מראה של מלחמה, לא מאחל לאף הורה שירגיש את מה שעובר עליי". מעצרו של החשוד במעשה הוארך ב-3 ימים

צילום: באדיבות המשפחה, ערן גילווארג, אדריאן הרבשטיין, נתנאל אייזיק - דוברות רמבם; עריכה: ניב פוקס

רק לפני שבוע פתחו בני הזוג מיכאל ואלה בטנוב את הקיוסק ברחוב החלוץ שבחיפה, שבו אירע אמש הפיצוץ שממנו נפצעה קשה ג'סיקה אירול בת ה-9. לטענתם, על אף מעצר החשוד בהצתת המקום, איש לא איים עליהם. "השקענו כאן כסף ולקחנו הלוואות כדי שנוכל להתפרנס בכבוד", אמרו.

בעל עסק סמוך, אחמד עוודה, אמר שבני הזוג הציבו סחורה על המדרכה "וזה לא בסדר", אבל טען שלא סביר שהדבר יגרור פעולה כזאת קיצונית. "המשטרה משקרת", הוא הוסיף, בהתחייסו לחשד שמדובר בהצתה מכוונת, כפי שעלה מבדיקה שערכו חוקרי שריפות בזירה.

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו הבטיח לאובמה מדינה פלסטינית - ואז נסוג לחיקו של בנט
"קרא למרוקאים ערסים": מועמד המחנה הציוני התעמת עם סטודנטים
פרשת המין בדרום: מגעים להסדר טיעון לנאשמת ביחסים עם קטינים

הארכת מעצר לחשוד בפיצוץ בלון הגז בחיפה, מרץ 2015. אדריאן הרבשטיין
הארכת מעצרו של החשוד בהצתה, אחמד אבו בכר. בית משפט השלום בחיפה, היום/אדריאן הרבשטיין

יוסף אירול, אביה של ג'סיקה, סיפר היום (שלישי) לוואלה חדשות כי ליל אמש החל באופן שגרתי למדי, אז יצאו בתו ובנו בן ה-16, כמדי יום, לטייל עם הכלב של השכנים. "בשעה 20:00 צלצל הילד ואמר שהילדה נפגעה", הוא סיפר. "רצתי לרחוב החלוץ, וכשהגעתי נגלה לפניי מראה כמו במלחמה. בתי הייתה מוטלת על הארץ ואנשי עזרה ראשונה טיפלו בה. יש לי הרבה כאב בלב. אני לא מאחל לאף הורה שירגיש את מה שעובר עליי. מעולם לא הרגשתי כאב כזה".

אירול, בן 52, עלה לישראל מתורכיה לפני 18 שנה. הוא מתגורר בשכונת הדר עם אשתו ושלושת ילדיו, ג'סיקה בת ה-9, בנו בן ה-16 וילדה נוספת. "אני מצפה שאנשים פה יהיו יותר בני אדם. אין פה חברות. רק כסף מעניין את האנשים. עוד לא התרגלתי לאווירה הזאת פה", הוא הוסיף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ילדה בת עשר נפגעה מפיצוץ גז, חיפה. מרץ 2015. ערן גילווארג
החנות לאחר הפיצוץ, אמש/ערן גילווארג

ד"ר אורי אטיאס, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים "רות" לילדים שברמב"ם, אמר כי מצבה של הילדה מוגדר בינוני והוא יציב. "למרות מנגנון הפגיעה, והפציעות שמהן היא סובלת, היא מראה מדדים טובים. ביומיים הקרובים ננסה להעיר אותה", הוא הוסיף. אחיה בן ה-16, שלקה בחרדה, עדיין מאושפז בבית החולים להשגחה. האישה בת ה-46 שנפצעה באורח קל, שוחררה לביתה.

הבוקר הוארך מעצרו של החשוד בהצתה, אחמד אבו בכר, תושב חיפה בן 29, בשלושה ימים. על פי החשד, אבו בכר הצית את בית העסק בעקבות סכסוך על רקע עסקי. ככל הנראה, אבו-בכר לא היה מודע לכך שנשפך חומר דליק במקום. על פי החשד, האש שפגשה את האדים של החומר גרמו לפיצוץ הקטלני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully