וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מומחה הנשק של יצחק אברג'יל נעצר בדרך לחיסול

10.3.2015 / 9:07

אנשי יחידת להב 433 עצרו תושב נתניה בן 24, המשמש כיום לפי החשד כאיש אמצעי הלחימה של העבריין הבכיר ושל אבי רוחן. במשטרה סבורים שיש בידו אמצעי לחימה שהוא סוחר בהם, מטמין אותם ומשתמש בעת הצורך. בהמשך היום יובא לדיון בהארכת מעצרו

יצחק אברג'יל מובא לדיון על תנאי מעצרו בבית המשפט המחוזי בירושלים, ינואר 2014. טלי מאייר
יצחק אברג'יל/טלי מאייר

עבריין בכיר, תושב נתניה בן 24, נעצר אמש (שני) על ידי יחידת להב 433 לאחר שהתקבל מידע מודיעיני לפיו הוא תכנן לבצע חיסול. המשטרה הגיעה לביתו, ערכה חיפוש ועצרה אותו. בהמשך היום יובא האיש, שנעצר בסיוע שוטרי תחנת נתניה בחשד לקשירת קשר לפגיעה באחר במסגרת סכסוך לכאורה בין גורמים עבריינים, לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

על פי החשד, העבריין משמש איש אמצעי לחימה של ארגוני פשיעה באזורים שונים ברחבי הארץ. חוקרי המשטרה סבורים שהוא מייצר בעצמו את האמצעים, סוחר בהם ואף לעיתים מטמין אותם ומשתמש בהם על פי דרישת ארגון הפשיעה שעבורו הוא עובד. כיום, מאמינים במשטרה, הוא עובד עבור ארגוני הפשיעה של יצחק אברג'יל ואבי רוחן, שמשתפים פעולה לאחרונה.

עוד בוואלה חדשות:
שבוע לבחירות: המפלגות שולפות את הקלף הסודי מהשרוול
חשד: הפיצוץ בחיפה - הצתה; הילדה עדיין במצב קשה
ועדי העובדים בדרום נערכים לשביתה; היום: הפגנה בתל אביב

חשד: מומחה הנשק של אברג'יל נעצר בדרך לחיסול. אבי כהן
החשוד מובא להארכת מעצר, היום/אבי כהן

לפני כמה חודשים נעצר איש אמצעי הלחימה הבכיר בעולם התחתון - אדי מכלוף, המכונה "המהנדס". מכלוף, בן 38, נעצר ביום שני, ה-15 בדצמבר. לבקשת חברי "הכנופיה האשדודית" המקורבת למשפחת לביא ולעבריין שלום דומרני, הוא הכין מטען חבלה שנועד לפגוע בחברי "הכנופיה הגרוזינית", המקורבת לעבריין בני שלמה.

הוא נעצר בעת שהגיע עם בת זוגו ובנו בן השנה לקחת מטען שהחביא קודם לכן בפארק הלאומי באשקלון. לדברי המשטרה, מכלוף אחראי לעשרות מטענים שהוכנו בשנים האחרונות לגורמים עברייניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully