וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש חינוך התלונן במשטרה על סחיטה - ונאלץ להודות בפדופיליה

10.3.2015 / 2:37

גבר כבן 30 הגיע לתחנת המשטרה בצפת כדי להתלונן על שני אנשים שסוחטים אותו ומאיימים להגיש נגדו תלונה על עבירות מין שביצע בקטינים. הגבר לא הכחיש את ביצוע העבירות ונעצר. אחרי זמן קצר נעצרו גם הסוחטים. נער בן 14 הודה כי החשוד ביצע בו מעשה סדום

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
"איש החינוך הגיע לתחנת המשטרה וסיפר כי נסחט באלפי שקלים". תחנת משטרה/חטיבת דובר המשטרה

אירוע יוצא דופן התרחש לאחרונה בתחנת המשטרה בצפת: אדם הגיע לתחנה על מנת להתלונן על שני אנשים שסוחטים אותו ומאיימים להתלונן נגדו במשטרה על עבירות מין שביצע בקטינים, במידה ולא ישלם להם כסף. אלא שבמהלך תלונתו, הוא הודה כי אכן קיים יחסי מין עם קטין, ונעצר.

תחילתה של הפרשיה ה"לא שגרתית", כפי שמכנים אותה שוטרי משטרת צפת, בשבוע שעבר. תושב צפת בשנות ה-30 לחייו, העוסק בחינוך בלתי-פורמאלי, הגיע לתחנה המשטרה שבעיר והגיש תלונה בגין סחיטה נגד שני תושבי העיר בשנות ה-40 וה-50 לחייהם. "הוא הגיע וסיפר לנו שהשניים סחטו אותו מספר פעמים באלפי שקלים תוך איום שאם הוא לא ישלם להם את הכסף שהם דורשים, הם יגישו נגדו תלונה במשטרה על עבירות מין שהוא ביצע בקטינים" סיפר רב-פקד יוסי סימון, ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרת צפת.

סימון ציין כי המתלונן אמר שהחליט להגיש תלונה מיד אחרי הפעם האחרונה שהוא נסחט, מאחר שהבין כי הם לא יחדלו ממעשיהם. לדברי סימון, במסגרת התלונה הוא הודה כי אכן קיים יחסי מין עם קטין. באותו רגע עצרו שוטרי התחנה את המתלונן במקום בחשד לפדופיליה על בסיס הודאתו והחלו מיד לפתוח בחיפושים אחר הילדים שאיתם הוא קיים לכאורה יחסי מין וביצע בהם מעשים מגונים.

החשוד בסחיטה הגיע באופן עצמאי למשטרה

לאחר חקירה, הגיעו השוטרים לנער בן 14 שהודה כי החשוד ביצע בו מעשה סדום. כמו כן, הגיעו השוטרים לקבוצה של נערים נוספים שהעידו כי איש החינוך שוחח עימם על נושאים מיניים.

סימון סיפר כי במקביל לפעולות החיפוש, החלה המשטרה לנסות לאתר את הסחטנים, אך להפתעתם, אחד החשודים הגיע בעצמו לתחנת המשטרה. "אחד מהם הגיע למחרת באופן עצמאי לתחנת המשטרה ואמר שהוא בא להגיש תלונה נגד פדופיל שביצע עבירות מין בנערים בני 14" סיפר סימון. "הסוחט לכאורה, שכנראה שמע שאיש החינוך נעצר, טען מבעוד מועד שיש הסכם כספי בינו לבין עבריין המין לכאורה וכי במקרה הוא מחזיק בכיס שלו חוזה שבו הוא החתים אותו על כך שהוא חייב לו כסף על מכירה של מכשיר חשמלי".

עוד בוואלה! חדשות:
גל מעצרי אנשי חמאס: הרשות פעלה בתיאום עם ישראל
ילדה בת 9 נפצעה קשה ואישה נפצעה קל בפיצוץ בחנות בחיפה
20 שנים לוועידה ההיסטורית על זכויות נשים: האם העולם התקדם?

מפקד משטרת צפת, סגן ניצב יורם אזולאי, הורה לשוטריו לעצור את המתלונן במקום בחשד לסחיטת החשוד בפדופיליה. כמו כן, איתרו שוטרי התחנה את החשוד השני בסחיטה ועצרו גם אותו. בחקירתו הוא טען כי הוא סייע לחברו לגבות את הכסף וכי איש החינוך מנסה להתנקם בהם. בהמשך, הופתעה המשטרה לגלות כי אחד מהחשודים בסחיטה הוא אב של אחד מהילדים שהיה נוכח בשיחות המיניות שניהל הפדופיל לכאורה עם קבוצת הילדים.

משטרת צפת הקימה צוות חקירה מיוחד בראשות רב-סמל בכיר סאלח סלאלחה. הצוות כולל חוקר עבירות מין וחסרי ישע, חוקר נוער וחוקר בגירים. עבודת הצוות מתמקדת כעת בניסיון לבדוק אם ישנם קורבנות נוספים לעבירות המין.

אתמול הוגשו נגד השלושה הצהרות תובע בבית משפט השלום בקריית שמונה, ומעצרם הוארך בשלושה ימים. פרקליטות מחוז צפון צפויה להגיש ביום רביעי הקרוב שלושה כתבי אישום - שניים בגין סחיטה ואחד בגין ביצוע עבירות מין בקטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully