וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בירושלים: רשת פדופילים תוקפת ילדים בגן חרדי

8.3.2015 / 23:51

הורים לילדים במוסד תלמוד תורה שבצפון הבירה משוכנעים כי אחד מהעובדים תוקף מינית ילדים. המקום רושת ב-150 מצלמות אבטחה, ולפי ההורים "מקצת המעשים אכן נלכדו בעדשת המצלמה", אולם לפי המשטרה לא נמצא כל תיעוד לטענה

צילום: באדיבות "כיכר השבת"

האם פדופילים מסתובבים בתלמוד תורה בצפון ירושלים? כך לפחות חושבים הורים במוסד החינוכי. בעקבות השמועה הם השקיעו 190 אלף שקלים על מנת לרשת את התלמוד ב-150 מצלמות אבטחה. עד כה לא נמצא תיעוד לתקיפת קטינים. כמה הורים פנו בעניין למשטרה, בטענה שבחודשים האחרונים רשת פדופילים פוגעת בילדי התלמוד והשכונה, ופועלת לטיוח המעשים בסיוע גורמים במגזר החרדי. בתלמוד המדובר לומדים 200 ילדים בני 3 עד 13.

אחת המשפחות המעורות במקרה אמרה לוואלה חדשות כי ההורים חושדים במיוחד באיש צוות, שלכאורה "מתעסק" עם הילדים: "הנהלת התלמוד מודעת לחשדות ולדרישות ההורים, אך משום מה הם מגוננים עליו ואולי אפילו מסייעים לו. בסופו של דבר הכרחנו אותם להסכים להתקנת מצלמות האבטחה". משפחה נוספת הוסיפה כי "כל ההורים של הילדים בלחץ. מספרים לנו שאין שום דבר אבל אנחנו חושבים אחרת. אלה הילדים שלנו ואנחנו מפחדים".

עוד ידיעות בוואלה חדשות
כתב ערוץ 7 על אלמנת הנופל מצוק איתן: "הרגה את בעלה ומייללת"
צפו במועמד הליכוד מאיים על פעיל מרצ: "בוא החוצה אם אתה גיבור"
הטבות פרישה מפליגות? עובד כיל קיבל מענק פיטורים של 311 שקל

האם רשת פדופילים פועלת בירושלים?. צילום מסך
איש הצוות שלכאורה "מתעסק" עם הילדים/צילום מסך

במשך חודש וחצי, ובמימון מלא של 150 הורים, הותקנו מצלמות אבטחה בחדרים, במסדרונות, בחצרות ובכניסות לשירותים בתלמוד. ההורים טענו כי מקצת המעשים אכן נלכדו בעדשת המצלמה, אך סיפרו כי כשאלה נבדקו על ידי המשטרה לא נמצא בהם דבר חריג. לטענת ההורים, קטעים מפלילים מתוך הסרטונים נערכו באופן מגמתי.

במשטרה החלו לבדוק את טענות ההורים, אך לפי שעה לא מצאו ראייה לפלילים או לנפגעים. "לאף אחד מלבד ההורים שהזמינו את ההתקנה אין גישה לצילומים עצמם", הסביר גורם בחברה שהתקינה את המצלמות. "הגישה נעשית באופן מפוקח, על ידי סיסמאות ועם אמצעי אבטחה נוספים שלאנשי התלמוד אין גישה אליהם".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully