וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב ערוץ 7 על אלמנת הנופל מצוק איתן: "הרגה את בעלה ומייללת"

9.3.2015 / 8:39

אחרי נאומה בעצרת בכיכר רבין, הטיח חגי הוברמן במיכל קסטן קידר כי היא איבדה את התקווה לחיים טובים יותר, "רק כי לפני עשר שנים היו אנשים שהקשיבו לדעות כמו שלך". קסטן קידר: "הדברים מעידים על רמתו הירודה של הכותב". הכותב המשיך: "מנצלת את מעמדה כאלמנה כאילו היא

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: גדי וינסטוק

"הרגה את בעלה ובוכה שהיא אלמנה" – זו כותרת מאמר הדעה שפורסם אתמול (ראשון) באתר ערוץ 7 יממה לאחר שאלמנתו של סא"ל דולב קידר שנהרג במבצע "צוק איתן", מיכל קסטן-קידר, נאמה בעצרת "ישראל רוצה שינוי" שנערכה בכיכר רבין. בפנייה ישירה אליה, הטיח בה הכתב והפרשן חגי הוברמן: "איבדת את התקווה לחיים אחרים טובים יותר, רק בגלל שלפני עשר שנים היו אנשים שהקשיבו לדעות כמו שלך".

עוד על העצרת
דגן: "משבר המנהיגות החמור מקום המדינה"
"מנשקי קמעות ועובדי אלילים השתלטו על המדינה"
גרבוז: רק השלטון יכול להיעלב ממני

מיכל קסטן קידר בעצרת להחלפת השלטון בכיכר רבין, 7 במרץ 2015. ראובן קסטרו
קסטן קידר, שלשום בכיכר/ראובן קסטרו

בדבריה שלשום, הטיחה קסטן-קידר ביקורת קשה בנתניהו וממשלתו. "כן אדוני ראש הממשלה, מה שחשוב זה החיים עצמם, אבל אי אפשר לדבר כל הזמן על איראן ולעצום עיניים מול סכסוך הדמים עם הפלסטינים, שעולה לנו כל כך הרבה דם", אמרה. בתגובה לכך, כתב הוברמן בטורו: "אנשים כמוך, פתאים כמוך, האמינו. האמינו לגנרלים 'כי הם גנרלים ומה שהם עשו למען המדינה וכו' וכו''. זו האמת: בגללם ובגללך, בגלל אלו שהטילו את כל כובד משקלם הביטחוני למען היציאה מהרצועה, בגלל אלו שכיום את קוראת להקשיב להם, בגלל שלא הקשיבו לאלו שהזהירו מפני הנסיגה - את איבדת את בעלך, הוריו איבדו את בנם, והילדים שלך איבדו את אבא שלהם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטור שפרסם חגי הוברמן בערוץ 7/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוברמן חתם את מאמר הדעה שלו באמירה הנחרצת כי נאומה של קסטן קידר משול ליללות של אלמנה שהרגה את בעלה. "סליחה על הקלישאה החבוטה", כתב, "אבל הנאום שלך הוא בדיוק, אבל בדיוק, הדוגמא למי שהורגת (גם אם בעקיפין) את הבעל שלה, ואז מייללת שהיא אלמנה...".

קסטן קידר אמרה לוואלה חדשות בתגובה לאמירותיו הקשות של הוברמן, כי מדובר בכותב ברמה נמוכה ובפרטים לא מדויקים. "לגופו של עניין, לא ההתנתקות היא שיצרה את הסכסוך עם הפלסטינים ואת המלחמה עם החמאס", מסרה. "דולב נהרג בקרב עם מחבלים ליד ניר עם ולא בגוש קטיף. ולעניין להצגתי כמי שהרגה את בעלי ומייללת: הם בעיקר מעידים על רמתו הירודה של הכותב".

"עכשיו הוא רק בתמונות": לכל הטורים של מיכל קסטן-קידר

סא?ל דולב קידר. באדיבות המשפחה
מיכל ודולב/באדיבות המשפחה

חגי הוברמן מסר בתגובה: "אני לא אוהב את הניצול של מעמדה כאלמנה, כאילו זה הופך אותה ליודעת טוב יותר. היא עומדת ומטיפה לעוד ועוד נסיגות, מהלך שיגרום ליותר הרוגים". הוא הוסיף, כי קסטן-קידר, בדבריה על בימת העצרת אתמול, ניסתה לסחוט רגש מהקהל. "נסיגות ו-ויתורים חד משמעית גורמים ליותר ויותר הרוגים. זה לא היה פשוט, ואני לא אוהב לעשות דברים כאלו, אבל היה חשוב לי בכל זאת לעשות את זה - בגלל שזה לא הוגן לנגן על הצד האמוציונלי, כפי שהיא עשתה על הבמה", אמר.

הכותב המשיך ותקף: "למה הביאו אותה? היא לא מומחית בנושא. אם היא לא הייתה אלמנה, אני מניח שהיא לא הייתה עולה על הבמה. היא עבדה על הצד האמוציונאלי ואני החזרתי לה באותה המטבע. היא דיברה על הרוגים, ואני אומר באותו מטבע, כי אלו שהטיפו לאורך השנים לנסיגות ותמכו בהתנתקות ועמדו לצדה על הבמה, גרמו לעוד הרוגים. לכן הטחתי את האשמות הללו".

העורך הראשי של אתר ערוץ 7, עוזי ברוך, אמר: "בערוץ 7 שומרים על חופש ביטוי נרחב מימין ומשמאל - בכפוף למגבלות החוק".

(עדכון ראשון: 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully