וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סעי יא מפגרת": איומים וקללות בגינת המשחקים ולעיני ילדים בראשל"צ

בסרטון חדש שצולם בסוף השבוע נראית אישה מתפרעת בגן ציבורי בעיר ומקללת הורים. הסיבה: מריבה על נדנדה בגן השעשועים. בין היתר, צעקה: "סעי למה אני אפציץ אותך פה עכשיו יא בת אלף". צפו בתיעוד

עריכה: גדי וינסטוק

אחרי "טיסת השוקולד" ו"הנופשים המשתוללים" מגיע סרטון נוסף שחושף את פרצופו של הישראלי המכוער. בסרטון חדש שצולם בסוף השבוע בגן הציבורי "בעברית" שליד שכונת רביבים בראשון לציון, נראית אישה מאיימת ומקללת חלק מהנוכחים במקום. בקטע הווידאו, שהופץ ברחבי הרשת, נשמעת האישה אומרת לאישה אחרת, בין היתר: "ת'גלגלי מפה", "סעי יא מפגרת" ו-"יא בת אלף" - והכול לעיני הילדים.

בתחילת הסרטון נראית האישה פונה לאחד המבוגרים שככל הנראה היה עם ילדיו במקום. "אתה שם לב כמה זמן אתה פה ולא נתת לילדים להתנדנד?", שאלה אותו. "כאילו זה נראה לך אבל הגיוני? אתה אבא לילדים... תן לילדים לשבת".

עוד על הישראלי המכוער:
התגובות לסרטוני "הישראלי המכוער" גזעניות כלפי מזרחים?
עוד תקיפה מכוערת: המלצרית סירבה לחיזור - האורח ניפץ כוס על ראשה
"טיסת השוקולד" נחתה בנתב"ג: "מטוס שלם של שיכורים, היה סיוט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה שאיימה וקיללה בגן הציבורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אישה אחרת, ככל הנראה רעייתו של האיש שהייתה במקום, נשמעת מציעה "בואו נעשה תורנויות". בשלב זה, הרימה האישה הראשונה את קולה וצעקה: "רגע, למה את מתערבת? אני פניתי אלייך? רגע, אני דיברתי איתך? בעלך, מי זה? איזה בעל זה, מפגר. ת'גלגלי מפה. סעי יא מפגרת, בעלי... תינוק, עאלק בעל. מרימה ידיים? תכף אני אקפיץ אותך ואת הילדים שלך אחד אחד... סעי למה אני אפציץ אותך פה עכשיו יא בת אלף".

ברגע זה, קלטה האישה שאחד הנוכחים במקום מתעד את האירוע במצלמתו. היא ניגשה לעברו וניסתה להפיל את מצלמתו לרצפה תוך שהיא צועקת "תוריד את המצלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully