וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוקץ ההיכרויות": נעצר חשוד שהונה עשרות נשים שפגש באינטרנט

6.3.2015 / 18:29

זמן קצר לאחר שסיים לרצות עונש מאסר בגין הונאת נשים, שלומי יפרח בן 37, חזר על פי החשד לבצע את מעלליו. אחת מקורבנותיו, שנגנבו ממנה 9,000 אירו, פנתה לפייסבוק בניסיון לאתר את המתחזה - ותוך זמן קצר הוא נעצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל הדרך הוא הציג לי בניינים בתל אביב וטען שזה של משפחתו". שלומי יפרח/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אנחנו יודעים שהוא מעורב בעוד מספר גדול של מקרי הונאה כלפי נשים, ואנו קוראים להן לבוא ולהתלונן"

שלומי יפרח, תושב נתיבות בן 37, נלכד אתמול (חמישי) בחשד שהונה עשרות נשים בחודש האחרון. על פי החשד, יפרח נהג להציג את עצמו באתרי היכרויות כ"רז רעם", איש עסקים ובן למשפחה אמידה, שאביו מבעלי חברת הנדל"ן "אשטרום" וחברות ענק נוספות, ולגנוב מהן סכומים גדולים של כסף. רק לפני כחודש, יפרח שוחרר מהכלא לאחר שריצה עונש ארוך בגין הונאה.

אחת מקורבנותיו, ר', הצליחה להביא לאיתורו של החשוד בעזרת הפייסבוק, לאחר שהגיעה ל-20 נשים נוספות שנפלו קורבן למעלליו. על פי החשד, הוא גנב ממנה 9,000 אירו וביצע בה מעשים מגונים. ר' פנתה לתחנת משטרת שכונות שבדרום תל אביב, וצוות החוקרים, בפיקודו של רב-פקד שחר גאון, עצרו את יפרח. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרו בחמישה ימים, והיום הוא אף עומת עם ר' בחדר החקירות.

עוד בוואלה חדשות:
מי מצית בתי עסק באזור התעשייה של חולון?
נילי פריאל הורשעה בהעסקת עובדת זרה שלא כחוק
תיעוד: אזרחים משתלטים על עבריין שניסה לשדוד פיצוציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא מחק לי את כל ההתכתבויות". ר'/מערכת וואלה!, צילום מסך
"במהלך היום הוא דיבר איתי כמה פעמים בטלפון, וכל הזמן אמר 'יש לנו חיבור משמיים', ושהוא מרגיש שהוא יכול לחיות איתי"

ר' סיפרה בשיחה עם וואלה חדשות על מה שאירע לה, החל מההיכרות עם החשוד באתר היכרויות המיועד לגברים עשירים. "פרסמתי באתר 'ריצ'דייט' שאני חוזרת לארץ אחרי היעדרות של תשע שנים בחו"ל, ואני רוצה מישהו שיגרום לי להישאר בארץ", אמרה. "הוא מיד יצר איתי קשר והשיחה זרמה". לדבריה, "בשלב מסוים הוא דיבר איתי על נושא כספי, ואמר שהוא יכול לארגן לי שער חליפין טוב לכסף המזומן שהיה לי".

"במהלך היום הוא דיבר איתי כמה פעמים בטלפון, וכל הזמן אמר 'יש לנו חיבור משמיים', ושהוא מרגיש שהוא יכול לחיות איתי", הוסיפה. "נפגשנו בערב. הוא לקח אותי למסעדה, לבית קפה ולפאב. כל הדרך הוא הציג לי בניינים בתל אביב וטען שזה של משפחתו". ר' סיפרה כי החשוד אמר שהוא גר בשדרות רוטשילד 1. "זה לא נראה לי מוזר, כי יש לי לא מעט חברים עשירים", אמרה.

לדבריה, "בשלב מסוים הוא לקח אותי לצימר בתל אביב ואמר שזה שלו. כשנכנסתי להתקלח, הוא כנראה גנב לי את הכסף. אחר כך הוא נגע בי והגיע לסיפוק. אני לא יודעת איך הוא עשה את זה, כשהוא ראה שאני כל כך בלחץ ולא רוצה". היא סיפרה כי החשוד טען כי "הכסף נגנב לי באחד המקומות שהיינו בו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בשלב מסוים באותו הערב, ר' הבינה כי מדובר בנוכל, ולאחר שהבין כי היא מתחילה לחשוד בו, מיהר החשוד למחוק את כל ההתכתבויות ביניהם ממכשיר הטלפון שלה. "הוא אמר לי שנגמרה לו הסוללה ושהוא צריך להתקשר דחוף", סיפרה. "בזמן הזה הוא מחק לי את כל ההתכתבויות, ובהן תמונות שלו".

לאחר מכן, פנתה ר' לידיד שלה, והשניים פרסמו הודעה בפייסבוק, שבה גוללו את מעשיו של החשוד. "תוך שעתיים היו כבר 600 לייקים ושיתופים", סיפר הידיד. רפ"ק גאון, המוביל את החקירה, הוסיף: "אנחנו יודעים שהוא מעורב בעוד מספר גדול של מקרי הונאה כלפי נשים, ואנו קוראים להן לבוא ולהתלונן".

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully