וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מצית בתי עסק באזור התעשייה של חולון?

6.3.2015 / 12:18

בזה אחר זה הוצתו לאחרונה חמישה בתי עסק באזור התעשייה בחולון. ההצתות גרמו לנזקים בשווי מיליוני שקלים ולמשטרה, שפתחה בחקירה, אין קצה חוט. "מעולם לא היינו במצב כזה מטריד"

מסעדה באזור התעשייה בחולון שמציתים אותה פעם אחר פעם, מרץ 2015. ראובן קסטרו
אחת מהמסעדות שהוצתו באזור התעשייה בחולון, היום/ראובן קסטרו

בעלי העסקים באזור התעשייה בחולון לא ישנים בלילות מרוב דאגה, לאחר שבתקופה האחרונה ניסו אלמונים להצית חמישה בתי עסק בשני רחובות מרכזיים במתחם. בחלק מהמקרים הצליחו המציתים בעבודתם, וגרמו לנזקים בשווי מיליוני שקלים. במשטרת מרחב איילון החליטו להקים צוות חקירה מיוחד ובמקביל מתבצעת פעילות מבצעית של המשטרה במקום. עד שייתפסו האשמים, ייאלצו בעלי בתי העסק לישון עם עין אחת פקוחה.

מחקירת המשטרה עולה כי בשבועיים האחרונים הוצת מגרש למכירת כלי רכב, שתי מסעדות נשרפו כליל ונרשמו ניסיונות הצתה של שתי מסעדות נוספות שנגרם להן נזק קל. "ניסו פעמיים להצית לי את העסק, ואני לא יודע מי עומד מאחורי זה", אמר בעל מסעדה שהעסק שלו נשרף כליל. "לא דרשו ממני דמי חסות ואני לא יודע אם מדובר בפירומן. אני לא ישן בלילה מדאגה".

עוד בוואלה חדשות:
בגלל טעות: בן 14 נשלח לכלא ל-13 שעות
נילי פריאל הורשעה בהעסקת עובדת זרה שלא כחוק
תיעוד: אזרחים משתלטים על עבריין שניסה לשדוד פיצוציה

בימים האחרונים נפגשו שוטרים עם בעלי עסקים באזור בניסיון להרגיעם, ובמקביל לאסוף מידע שיסייע להם לתפוס את החשודים. אלא שבעלי עסקים רבים החליטו לא לחכות לסיוע המשטרתי ושכרו מכספם צוותי אבטחה פרטיים שישמרו להם על העסק סביב השעון. יחד עם זאת, מדובר בהוצאה כבדה מאוד ורבים מהם טוענים שלא יוכלו לעמוד בה לאורך זמן. "אנחנו עשרות שנים פועלים באזור התעשייה ומעולם לא היינו במצב כזה מטריד", אמר בעל עסק נוסף.

מסעדה באזור התעשייה בחולון שמציתים אותה פעם אחר פעם, מרץ 2015. ראובן קסטרו
אזור התעשייה בחולון, היום/ראובן קסטרו

דוברת מרחב אילון במשטרה, פקד יפעת זיו, מסרה בתגובה: "מדובר בכמה מקרים בודדים שבגינם נפתחה חקירה ונסיבות האירועים נבדקות. מרחב איילון מרכז מאמצים באזור התעשייה, ובמסגרת המאמץ אף ריכזנו כוחות מוגברים לטיפול ממוקד באזור. אנו מפעילים את מירב האמצעים והמאמצים כדי למנוע אירועים דומים בעתיד ועל מנת לחזק את תחושת הביטחון בקרב בעלי העסקים".

מפקד משטרת מרחב איילון, ניצב-משנה נתן בוזנה, הוסיף: "בשבוע שעבר יזמנו כנס לבעלי העסקים באזור כדי לשפר את שיתוף הפעולה במיגור האירועים, שכן שיתוף הפעולה יביא למניעה משמעותית של העבירות".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully