וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיגוע דרכים": הנהג נקם ברוכבי האופניים שעיכבו אותו

3.3.2015 / 12:38

"הנהג פשוט רצה להראות לנו למי שייך הכביש", סיפר גל ויץ, בן 19. במהלך אימון שגרתי באזור לטרון, נהג שנסע מאחוריו עקף את שיירת האופניים, נכנס לנתיב נסיעתם ובלם במהירות. ויץ לא הספיק להימלט, ונתקע בשמשה האחורית

גיל ויץ רוכב אופניים שנפגע מרכב בבית החולים אסף הרופא. מרץ 2015. רן מרגליות, מערכת וואלה! NEWS
"היה לי נס גדול". גל ויץ בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, רן מרגליות

גל ויץ, חבר בנבחרת ישראל באופניים בן 19, היה באחד מאימוניו השגרתיים ביום שבת האחרון, כשהוא נקלע ל"פיגוע דרכים", להגדרתו. נהג כלי רכב שנסע מאחוריו, וככל הנראה זעם על העיכוב שנגרם לו בגלל שיירת הרוכבים, עקף את ויץ, נכנס לנתיב נסיעתו, ובלם בחוזקה. ויץ לא הספיק להסיט את מסלול נסיעתו, ועף דרך שמשת המכונית במהירות של כ-50 קמ"ש.

"היה לי נס גדול שיצאתי ללא שברים או פגיעות פנימיות", סיפר ויץ בראיון לוואלה חדשות. הוא התנגש בחלקו האחורי של המכונית, ופגע בשמשה. מעוצמת הפגיעה, השמשה התנפצה, והוא מצא את עצמו בתוך כלי הרכב, לצד משפחתו של הנהג. משם, פונה לבית החולים אסף הרופא, בעוד הנהג נעצר.

עוד בוואלה חדשות:
"לא חשבתי שיענה": הישראלי שקיבל מייל תשובה מאובמה
"עלילת דם": רמי לוי נגד להב"ה, שטענו שהוא "מעסיק מחבלים"
קצין בכיר מגבה החיילים ששיסו כלב בפלסטיני: "צעד מידתי"

רוכב אופניים שנפגע ממכונית שעקפה אותו ובלמה בחוזקה. מרץ 2015. מתוך עמוד הפייסבוק של גל ויץ, מערכת וואלה! NEWS
"הייתי בהכרה כל הזמן"/מערכת וואלה! NEWS, מתוך עמוד הפייסבוק של גל ויץ

"הכול התחיל בשבת בבוקר", סיפר. "יצאנו לאימון תחרותי מהמפעלים של נשר עד לטרון. נסענו די מהר, סביב 50 קמ"ש. בכביש 424 שמענו מאחורינו צפצופים של רכב. בדרך כלל, הרכבים פשוט עוקפים אותנו אבל במקרה הזה, הנהג שכנראה התעצבן שעיכבנו אותו, עקף במהירות, נכנס לנתיב שלנו ועצר בחוזקה".

שני חבריו של ויץ שרכבו עמו הצליחו לברוח לצדדים, ולהימנע מההתנגשות ברגע האחרון, אבל לוויץ לא היה כל סיכוי. "הבלימה הייתה חזקה ופתאומית", סיפר. "ניסיתי לסטות שמאלה, ובשבריר שניה, כשהבנתי שאתנגש, שמתי יד מלפני פני". לדבריו, "זו לא הייתה תאונת דרכים, זה היה פיגוע דרכים. הנהג פשוט רצה להראות לנו למי שייך הכביש. הכול ממניעי אגו נמוך וזול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גיל ויץ רוכב אופניים שנפגע מרכב בבית החולים אסף הרופא. מרץ 2015. רן מרגליות, מערכת וואלה! NEWS
הנהג נעצר. ויץ בבית החולים אסף הרופא/מערכת וואלה! NEWS, רן מרגליות

ויץ, שהיה בהכרה מלאה, השתחל דרך השמשה המנופצת כשהוא מדמם ופצוע, והתכוון להחליף פרטים אישיים עם הנהג. אלא שבמקום זאת, הנהג החל לצעוק ולנופף בידיו באופן מאיים לעבר חבריו של הפצוע. "ראינו שאין עם מי לדבר והתחלנו לצעוק אחד לשני לצלם את הרכב ואת לוחית הרישוי", אמר. "רוכבים נוספים הגיעו, ונהג הרכב חזר לאוטו והתחיל לנסוע. לאחר 150 מטר הוא עצר את המכונית, כנראה הבין שצילמנו אותו".

באגף התנועה במשטרה אישרו כי האירוע מוכר להם וכי נפתחה חקירה.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully