וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עלילת דם": רמי לוי תובע את להב"ה שטענו ש"העסיק מחבלים"

3.3.2015 / 3:30

איש העסקים הגיש תביעה נגד יו"ר הארגון בנצי גופשטיין, בטענה לפרסום לשון הרע: "העסקת מחבלים? דבר הרחוק ממני כמזרח ממערב". גופשטיין: "אוכיח שרמי לוי מעודד התבוללות"

בנצי גופשטיין ראש להב"ה מובא להארכת מעצר, בית משפט השלום ירושלים. טלי מאייר
מנהיג ארגון להב"ה בנצי גופשטיין מובא לבית משפט השלום בירושלים/טלי מאייר

איש העסקים רמי לוי הגיש לבית משפט השלום בירושלים תביעה נגד יו"ר ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש), בנצי גופשטיין, על הוצאת לשון הרע ופרסום לשון הרע בדף הפייסבוק של הארגון, באתר האינטרנט של הארגון ובאתר "חדשות ערוץ 7". התביעה הוגשה בסדר דין פלילי והיא עוסקת בהאשמות של פעילי הארגון נגד לוי וכן בפרסום תמונה בפייסבוק שבה נכתב: "ראמזי לאוי שיווק השקמה - גם לכם מגיע למות בזול" (במקור: "רמי לוי שיווק השקמה - גם לכם מגיע לקנות בזול"), תוך שינוי הלוגו של הרשת והצגתו על רקע סכין נוטפת דם.

בדצמבר האחרון הפגינו פעילי להב"ה מול סניף "רמי לוי" בגבעת שאול בירושלים. הפעילים האשימו את לוי בהעסקת "אויבים ומחבלים". בתביעתו ציין לוי כי הוא רואה בחומרה רבה את האשמות שיוחסו לו. בנוסף הדגיש לוי כי סיוע למחבלים ואויבים הוא "דבר הרחוק ממנו כרחוק מזרח ממערב, בבחינת עלילת דם ממש".

עוד בוואלה חדשות:
יעלון בוחן אפשרות להכריז על "להב"ה" ארגון טרור
גל המעצרים נמשך: עוד 4 פעילי להב"ה נעצרו בחשד להסתה
פעילת להב"ה ששוחררה ממעצר: "זה ארגון קדוש"

פוסט בפייסבוק של ארגון להב"ה נגד רמי לוי, מרץ 2015. מפייסבוק, צילום מסך
"נמשיך לעודד עבודה עברית"/צילום מסך, מפייסבוק

בכתבה שפורסמה באתר האינטרנט של ערוץ 7 ואשר בגינה הוגשה הקובלנה הפלילית צוטט בין היתר גופשטיין שאמר כי "זכותנו לקיים משמרות מחאה מול הסופר ואם רמי לוי סבור כי המכות ירתיעו את נערי להב"ה מצפה לו הפתעה גמורה – הם ימשיכו להגיע עד אשר רמי לוי יפסיק את המדיניות שלו ויפטר מחבלים שעובדים אצלו בסופר. אני שב וקורא ללוי: תעסיק אוהבים ולא אויבים".

הדיון הראשון בנושא התקיים ביום שלישי שעבר. השופט שמונה לדון בתיק הינו אותו שופט שדן בתיק המעצר של גופשטיין לפני כמה חודשים. בשל כך ניתנה לו ארכה על מנת להחליט אם הוא מעוניין להגיש בקשה לפסול את השופט ובית המשפט דחה את הקראת כתב האישום לסוף חודש מאי.

בנצי גופשטיין מסר בתגובה: "אני שמח על ההזדמנות שרמי לוי נותן לי להוכיח שדיברתי אמת. אני מתכוון במשפט הזה להוכיח שרמי לוי מפרנס אויבי ישראל ומעודד התבוללות. אמשיך לעודד עבודה עברית למרות כל אלה שרוצים להפריע".

סנגורו של גופשטיין, פעיל הימין ועורך הדין איתמר בן גביר, אמר: "רמי לוי צריך להפנים ולקבל ביקורת אבל הטעות שלו שדווקא ההליך הזה מעניק למרשי הזדמנות להוכיח שהביקורת על לוי נכונה ואמיתית. כבר בשלב הראשון נבקש לקבל את כל רשימת העובדים בסופרים של לוי לדורותיהם ואת העבר הפלילי שלהם ונוכיח שלא רק שגופשטיין דיבר אמת אלא שלוי התנהג ברשלנות ובחוסר אחריות כלפי הלקוחות שלו שרבים מהם עזבו אותו בשנים האחרונות לאור ההתנהגות שלו".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully