וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדף בפיג'מה ובכפכפים: שוטר תפס גנבי רכב ליד ביתו

28.2.2015 / 11:55

לאחר שסיים את המשמרת שלו בתחנת לב תל אביב, אמו של רב-סמל ראשון אבי לוריא העירה אותו כי ראתה את הגנבים מחלון ביתם, לוקחים מכונית אספנות מתוצרת מרצדס. בעוד אחותו מצלמת אותם, הוא יצא למרדף והזעיק גיבוי משטרתי

רכב אספנות מתוצרת מרצדס שנגנב והוחזר לבעליו ביפו. חטיבת דובר המשטרה
"הצצתי דרך החלון כשאני עוד חצי רדום, והבחנתי בשלוש דמויות שמנסות לפתוח את הרכב. מיד הבנתי שמדובר בגנבים". המכונית הגנובה/חטיבת דובר המשטרה

שלושה חשודים בגניבת רכבי יוקרה ועתיקות נעצרו אתמול (שישי) בזכות שוטר אחד, שרמת הערנות שלו נותרה גבוהה גם לאחר שסיים את המשמרת שלו בתחנת לב תל אביב של מרחב ירקון. רב-סמל ראשון אבי לוריא זיהה את השלושה פועלים מחלון ביתו שביפו, ובגיבויה של המשטרה ושל משפחתו הוא יצא בעצמו למרדף אחר החשודים, כשלגופו פיג'מה. לאחר שהשלושה נעצרו, התברר כי הם משתייכים לכנופיה של גנבי רכב ממזרח ירושלים שפועלים לפי הזמנה.

בסמוך לשעה 06:00 בבוקר ביום שישי, כשישן רס"ר לוריא בבית משפחתו לאחר שסיים לעבוד בערב יום חמישי, העירה אותו אמו בבהלה. "היא אמרה לי שהיא חושבת שמנסים לגנוב את מכונית המרצדס של השכן שלנו", סיפר לוריא. "הצצתי דרך החלון כשאני עוד חצי רדום, והבחנתי בשלוש דמויות שמנסות לפתוח את רכב האספנות. מיד הבנתי שמדובר בגנבים".

עוד בנושא משפט ופלילים:
מני נפתלי הגיש תלונה במשטרה לאחר שדירתו בעפולה נפרצה
פרשת הסמים בתיכוני המרכז מסתעפת: "כל נחקר מוסר 10 שמות"
אחרי הסערה - נציב הכבאות חוזר בו: "לא התכוונתי לזלזל"

רכב אספנות מתוצרת מרצדס שנגנב והוחזר לבעליו ביפו. חטיבת דובר המשטרה
"בשלב מסוים, אחת הניידות סגרה על הרכב הגנוב וחסמה אותו"/חטיבת דובר המשטרה

לדבריו, מרגע הזיהוי הוא פעל במהרה על מנת שהשלושה לא יחמקו. "הצלחתי לשים עליי פיג'מה וכפכפים, ובמקביל חייגתי למשטרה", שחזר. "אמרתי שאני שוטר שזקוק לסיוע מידי כדי ללכוד גנבי רכב. בינתיים, אחותי בת ה-16 התעוררה וצילמה דרך חלון הבית את החשודים". לאחר מכן, יצא רס"ר לוריא למרדף אחרי השלושה ברחובות יפו. "התחלתי במרדף אחריהם כשאני נוהג בקטנוע שלי ובמקביל מדווח לניידות על נתיב ההתקדמות ונתיב הבריחה של הגנבים. בשלב מסוים, אחת הניידות סגרה על הרכב הגנוב וחסמה אותו".

לדבריו, הגנבים לא התייאשו גם כשהניידת סגרה עליהם וניסו להתפצל ולברוח. "הנהג החל להימלט, ואני התחלתי לרדוף אחריו בריצה", אמר. "הוא טיפס על שתי חומות אבן, ואני בעקבותיו. רק לאחר ריצה של כמה דקות הצלחתי לתפוס אותו. בינתיים, ניידת אחרת הצליחה ללכוד את הרכב המוביל עם החשודים האחרים - שזיהיתי בעזרת התמונות שאחותי צילמה". עם מעצרם של השלושה על ידי מפקדי מרחב יפתח ורס"ר לוריא, זכה האחרון להערכה רבה מצדם. כמו כן, השכן, שכלי הרכב שלו נגנב, התרגש רבות כשהוחזרה לו האבידה היקרה על ידי שכנו השוטר.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully