וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלה נשדדה לפני שבוע באלימות ומתה היום מפצעיה

26.2.2015 / 11:19

בלה משיח בת ה-67 הייתה בדרכה הביתה כשנשדדה בסמטה בחולון. הרופאים נלחמו על חייה בשבוע האחרון, אך היום נקבע מותה. הגופה נשלחה לנתיחה. בתה: "מי שעשה את זה לא גנב לה רק את התיק, אלא גם את החיים"

בלה משיח, בת 67, שנשדדה באלימות בחולון ומתה מפצעיה. באדיבות המשפחה
חשבה כי לא נפגעה אך כעבור כמה שעות חשה ברע. משיח/באדיבות המשפחה

אישה בת 67 שהותקפה לפני כשבוע בידי אלמוני ששדד אותה בסמוך לבית החולים וולפסון בחולון מתה הבוקר (חמישי) מפצעיה בבית החולים איכילוב בתל אביב. לפי החשד, התוקף התנפל על האישה, בלה משיח, בעת שהלכה בסמטה בדרכה הביתה בשעות הבוקר. הוא חטף את תיקה, חבט בה והפילה אל הקרקע, ומיד לאחר מכן הוא נמלט מהמקום. משיח הצליחה לקום ולצעוד לבית של חבר שגר בסמוך, אך לאחר זמן קצר היא התמוטטה.

משיח פונתה לבית החולים איכילוב כשהיא מחוסרת הכרה. הרופאים אבחנו אצלה שטף דם תוך-גולגולתי והיא אושפזה במצב אנוש. אחרי מאבק ממושך על חייה, שלשום העריכו הרופאים כי מצבה של משיח אינו הפיך וכי אפסו הסיכויים להצילה. הבוקר נקבע מותה.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
ראש העיר רמת גן לשעבר הורשע בקבלת שוחד של 2 מיליון שקל
חשד לפשע שנאה: מבנה בכנסייה הוצת, כתובות נאצה רוססו
הוצאות מעון נתניהו: מני נפתלי הגיע ללהב 433 להשלמת עדות

בלה משיח, בת 67, שנשדדה באלימות בחולון ומתה מפצעיה. באדיבות המשפחה
שלשום העריכו הרופאים כי אפסו הסיכויים להצילה. משיח בבית החולים/באדיבות המשפחה

ממשטרת תל אביב נמסר כי גופתה של משיח הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. רק לאחר קבלת תוצאות הנתיחה תקבע המשטרה אם מדובר בחקירת רצח או בעבירה אחרת. לפי שעה טרם נעצרו חשודים במעשה.

"מי שעשה את הפשע הזה לא גנב רק את התיק של אימא שלי, אלא גנב לה את החיים. זה לא בן אדם, זה איש בלי מצפון", אמרה ויקטוריה, בתה של משיח, בעקבות מות אמה. "אימא הייתה בדרך הביתה. באחת הסמטאות ליד בית החולים וולפסון התנפל עליה אלמוני. הוא דחף אותה, הפיל אותה אל הארץ ומשך את התיק שלה. אימא קמה, הגיעה לבית של החבר שלה כי אפילו את המפתח לבית שלה הוא גנב". לדברי הבת, תחילה חשבה משיח כי לא נפגעה, אך כעבור שלוש שעות היא חשה ברע. "היו לה בחילות וכאבי ראש", סיפרה הבת. "אחרי זה היא התעלפה, ומאז היא הייתה מחוסרת הכרה".

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully