וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"תג מחיר": מסגד הוצת באזור גוש עציון, כתובת "נקמה" רוססה

25.2.2015 / 8:03

לפי הפלסטינים, מתנחלים הציתו את המסגד שבכפר ג'בעה לפנות בוקר. מתפללים שהגיעו למקום הצליחו להשתלט על הלהבות. החקירה הוטלה על היחידה לפשיעה לאומנית במשטרת מחוז ש"י

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתובות שרוססו על קיר המסגד בג'בעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשד לתג מחיר: הפלסטינים דיווחו הבוקר (רביעי) כי מתנחלים הציתו מסגד בכפר ג'בעה שממערב לגוש עציון. לפי הדיווח בסוכנות הידיעות "מען", המסגד הוצת לפנות בוקר ועל קירותיו רוססו כתובות נאצה דוגמת "נקמה" ו"רוצים גאולת ציון". עדי ראייה אמרו כי המתפללים שהגיעו למקום לתפילת הבוקר הצליחו להשתלט על הלהבות.

אחרי קבלת הדיווח מהפלסטינים, הגיעו לכפר נציגי המנהל האזרחי של מפקדת התיאום והקישור של אזור בית לחם. הם תיעדו את הנזק והנושא הועבר לחקירת המפלג לפשיעה לאומנית של המשטרה במחוז ש"י.

עוד ידיעות בוואלה חדשות
היועצת לביטחון לאומי של אובמה: "נאום נתניהו - מהלך הרסני"
"שרפו את העדויות": הפיגוע שהושמט מתביעת הענק נגד הרשות
עדן מתה בבדיקה שגרתית בשיבא: "כבר מתגעגעים אליך"

בחודשים האחרונים פחת במעט היקף התופעה שזכתה לכינוי "תג מחיר". הפעם האחרונה שבה נרשם מקרה כזה הייתה לפני שבוע, אז דווח כי עשרות עצי זית הושחתו סמוך למאחז מצפה יאיר שבדרום הר חברון.

אזור התקרית

מקרה של הצתת מבנה היה בדצמבר האחרון. לפי תושב חירבת כרמל שבדרום הר חברון, שלושה רעולי פנים השליכו בקבוק תבערה לעבר ביתו. לדבריו, השלושה הגיעו סמוך לשעה 3:00, שברו את אחד החלונות בביתו והשליכו את בקבוק התבערה אל תוך הסלון. לאחר מכן הם עלו על רכב ונמלטו מהמקום. עוד סיפר כי ביתו נמצא בשולי הכפר וכי באותה עת הוא, אשתו ושמונת ילדיהם ישנו בחדר הסמוך. בכלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי מתנחלים הם שעומדים מאחורי המעשה.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתובות שרוססו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully