וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוורת של מני נפתלי: חמישה עורכי דין ויועץ תקשורת

24.2.2015 / 8:34

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מעורב בשלוש חזיתות משפטיות נפרדות, ומקבל סיוע מסוללת פרקליטים. חלק מאנשי המקצוע קשורים ביניהם, ואחד מהם כבר היה מעורב בתביעה נגד נתניהו. מאיפה הכסף? נפתלי סירב להגיב

צלם: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

(צפו בדבריו של מני נפתלי אחרי שמסר עדות בלהב 433, בשבוע שעבר)

השבוע הודיע אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי שהוא מתעתד להגיש תביעות בגין לשון הרע נגד ראש הממשלה, נגד עורכי דינו, נגד יועציו ונגד שרים נוספים מהליכוד לאחר שאלה האשימו אותו בליקויים שנמצאו בדוח מבקר המדינה על הוצאות המעון. בזאת פותח נפתלי חזית משפטית שלישית, אחרי התביעה המקורית נגד מעון נתניהו בבית הדין לעבודה וההליך הפלילי שבו הוא מעיד על הנעשה במעון בחשד לפלילים.

בכל ההליכים הללו מקיפים כרגע את נפתלי שישה אנשים. בבית הדין לעבודה מייצגות אותו עורכות הדין נעמי לנדאו ונאווה פינצ'וק, המתמחות בדיני עבודה. השתיים, המוכרות ומוערכות בתחומן, מייצגות גם את גיא אליהו ואת עמנואל סלע – שני עובדים נוספים שהעניקו תצהירים התומכים בעדויותיו של נפתלי, כל אחד בהליך נפרד שהוא מנהל נגד המעון. בסך הכול הן מייצגות שלושה עובדים, והן מקבלות אחוזים לפי הצלחת התביעה.

עוד על מני נפתלי:
נציגי נפתלי פרסמו הקלטה של עובד לשעבר: "הזוג נתניהו משקר"
מני נפתלי למפכ"ל: מאיימים על חיי, דורש אבטחה צמודה
דנינו: יש מקום לבדיקה בעניין מעון ראש הממשלה

מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית משפחת נתניהו בכניסה ללהב 433. פברואר 2015. ניב אהרונסון
מוקף בשישה אנשים. נפתלי/ניב אהרונסון

בהליך הפלילי מייצג את נפתלי עו"ד עופר אלמוג, והוא מלווה אותו לחקירותיו במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה). שותפו, ששמו מוצנע יחסית בהקשר זה, ובניגוד לדרכו הוא מתחמק מהתקשורת הפעם, הוא עו"ד אסף שרעף. השניים החלו לייצג את נפתלי בימים האחרונים. לשרעף היכרות ארוכה עם משפחת נתניהו – בעבר הוא ייצג את ליליאן פרץ, עוזרת הבית במעון ראש הממשלה, בתביעתה נגד שרה נתניהו על יחס משפיל. נתניהו תבעה בחזרה על לשון הרע, ובמסגרת הסכם פשרה נמחקו שתי התביעות ופרץ קיבלה סכום מזערי. שרעף אמר כי איימו עליו כדי להגיע להסדר. השניים מקבלים לטענתם תשלום ישירות מנפתלי, אף שזה אינו עובד כרגע.

עו"ד דן חי, עורך דין מוכר בתחום לשון הרע, הוא שעומל על הגשת התביעות בנושא זה, והוא מקבל אחוזים מהתביעה. כמו כן, נפתלי נעזר בשירותיו של יועץ התקשורת אריק רוזנטל. רוזנטל טוען כי הוא מייצג את משרד עורכי הדין של לנדאו ופינצ'וק, אולם בפועל הוא מעניק ייעוץ תקשורת לנפתלי עצמו, גם בהליך הפלילי שאליו הוא אינו קשור ישירות. כך למשל, אתמול הוא העלה לעמוד הפייסבוק האישי שלו הקלטה של אחד מעובדי המעון לשעבר, המחזקת את טענותיו של נפתלי במשטרה והסביר מדוע הוא מאמין לדבריו. רוזנטל מועסק במשכורת קבועה הן במשרדים של עו"ד חי והן של לנדאו ופינצ'וק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מבקרים בחומה הסינית, 9 במאי 2013. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
תביעת הדיבה תפתח חזית משפטית שלישית לנפתלי. בני הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

שלשום סיים נפתלי למסור את עדותו במשרדי יחידת להב 433 על מעשים פליליים לכאורה במעון ראש הממשלה. בין היתר, נשאל נפתלי בנוגע להקלטות שמסר למשטרה ולנסיבות הקלטתן, וכן נשאל בנוגע לבעלי תפקידים אחרים במעון ראש הממשלה בנימין נתניהו ובמשרדו. המשמעות היא ככל הנראה שהחוקרים מכינים את התשתית לקראת חקירה, אם תיפתח, ואת רשימת העדים האפשריים.

מני נפתלי עצמו סירב להגיב.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully