וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני נפתלי למפכ"ל: מאיימים על חיי, דורש אבטחה צמודה

22.2.2015 / 23:20

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה טוען במכתב ששלח לדנינו כי מאז שהחל את המערכה המשפטית נגד בני הזוג נתניהו הוא חש שביטחונו התערער. בין השאר, טוען שכתבו לו בפייסבוק: "נוריד לך את הראש כמו דעאש". היום קיבל לידיו וינשטיין את חומרי העדות במשטרה

עריכה: גדי וינסטוק

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, טוען כי מאז שהחלה המערכה המשפטית שהוא מנהל מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו, הוא קיבל איומים רבים על חייו. לדבריו, האיומים נגדו התגברו לאחרונה. לכן פנו היום (ראשון) פרקליטיו, עורכי הדין עופר אלמוג ואסף שרעף, במכתב למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, וביקשו להציב סביבו אבטחה צמודה.

לטענת עורכי הדין, האיומים התגברו מאז פרסום דוח המבקר בשבוע שעבר ועדותו במשטרה. בין השאר, קיבל נפתלי איומים בפייסבוק, שבהם נאמר לו: "נשחט אותך אם לא תעזוב את ביבי" ו"נוריד לך את הראש כמו דעאש". כמו כן, טוענים עורכי הדין כי אדם צעק לעברו של נפתלי בעיר מגוריו, עפולה: "רד מהסיפור של ביבי או שנגמור אותך". לטענת השניים, מדובר באיומים משמעותיים ולכן נדרשת התערבות מצדה של המשטרה.

עוד בנושא:
דנינו: יש מקום לבדיקה בעניין מעון ראש הממשלה
עדות אב הבית: איש אמונו של נתניהו ש"מצפצף על הנהלים"
אב הבית לשעבר של נתניהו: "אני ממש-ממש פגוע"

מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית משפחת נתניהו בכניסה ללהב 433. פברואר 2015. ניב אהרונסון
נפתלי נכנס למשרדי להב 433 בלוד/ניב אהרונסון

היום קיבל לידיו היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, את חומרי עדותו של נפתלי בפני חוקרי להב 433, ולקראת סוף השבוע הוא צפוי להחליט אם להורות על פתיחה בחקירה פלילית. המפכ"ל דנינו, התבטא הבוקר בנושא ואמר כי "על פניו יש מקום לבדיקה בעניין נפתלי, אך יש לאפשר ליועץ המשפטי לממשלה לבדוק את כלל החומרים". גורמים משפטיים מעריכים כי אם תפתח חקירה פלילית, בני הזוג נתניהו יצטרכו למסור עדות בעניין הדברים. שלב זה, החשדות הם למעשים פליליים בדרג הניהולי של מעון ראש הממשלה.

בסוף השבוע פורסם בוואלה חדשות כי עזרא סיידוף, סמנכ"ל נכסים ומשאבי אנוש במשרד ראש הממשלה, הוא מי שצפוי לעמוד במרכז החקירה. סיידוף הוא מקורבם של בני הזוג נתניהו, ובתצהיר שהגיש נפתלי בתביעתו לבית הדין לענייני עבודה בירושלים, טען כי סיידוף ידע "לסייע ולעגל פינות כשנתבקש לעשות זאת", ואף הורה, לטענתו, להוציא חשבוניות פיקטיביות. בתמלילים מאחת השיחות של נפתלי עם סיידוף, שפורסמו בוואלה חדשות, הסביר סיידוף לנפתלי, לכאורה, כיצד ניתן לעקוף בעורמה את הנהלים המקובלים. גם בחקירתו האחרונה במשטרה העביר נפתלי חומרים על סיידוף, וככל הנראה הוא יהיה בין הראשונים שיוזמנו לחקירה באזהרה.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully