וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע מרגש ב"טיסת השוקולד": הצעת נישואים לניצולה מבורגס. צפו

22.2.2015 / 19:30

זמן לא רב אחרי התקרית החמורה בטיסת "ישראייר", קם ממקומו ניר קנטור, הלך לעמדת הכריזה במטוס, והפתיע את זוגתו, עמית קוזה, עם הצעה מרגשת. "כולם שמחו בשמחתנו, היה מטורף", שיחזרה עמית, שנפצעה קשה בפיגוע ב-2012

צלמים זמניים מורשים

נוסעי טיסה מספר 713 של חברת "ישראייר" מישראל לוורנה לא ישכחו את סוף השבוע האחרון – ולא רק בגלל "תקרית השוקולד" שהתרחשה באוויר. לידי וואלה חדשות הגיע היום (ראשון) סרטון, שבו נראה אחד הנוסעים, ניר קנטור, מציע נישואים לחברתו, עמית קוזה. הרגע היה מרגש במיוחד לאחר שנודע לנוסעים שקוזה השתקמה מפציעה קשה שחוותה בפיגוע בבורגס ביולי 2012.

עמית סיפרה היום בהתרגשות על המבצע שרקם בן זוגה מתחת לאפה. "הוא אמר לי שאנחנו נוסעים למצפה רמון לסוף שבוע ושאני אארוז. נסענו לכיוון הדרום, אבל פתאום הוא לקח את הפנייה לשדה התעופה בן גוריון. הייתי בשוק. הוא אמר: 'נראה לי שהתבאסת שנוסעים למצפה רמון, אז שיניתי את היעד ואנחנו נוסעים לוורנה", שיחזרה. "חצי שעה לפני הנחיתה הוא תפס רגע של שקט ואומץ והלך לכרוז. זאת ההצעה הכי מרגשת ומטורפת שיכולתי לדמיין לעצמי. כולם שמחו בשמחתנו, והיה מטורף. לכמה דקות, נרגעה כל ההמולה שהייתה במטוס קודם לכן. אין לי ספק שנתנו לכולם כמה רגעי נחת".

עוד בנושא:
בושה באוויר: ישראלים התפרעו בטיסה – בגלל שוקולד
תקרית השוקולד במטוס: "לא היו מעזים לדבר כך לדייל זר"

עדי קוזה, שנפצעה בפיגוע בבורגס, מקבלת הצעת נישואין בטיסת ישראייר לוורנה עם תקרית הישראלים והשוקולד, פברואר 2015. באדיבות המשפחה
ניר, עמית והטבעת הנכספת/באדיבות המשפחה

לפני הרגע המרגש של ניר ועמית, התרחש על הטיסה העימות המדובר בין הדייל לבין כמה מהנוסעים, שבמהלכו שלושה נוסעים ישראלים בטיסה מנתב"ג לוורנה שבבולגריה תקפו מילולית את אחד הדיילים, איימו עליו וקיללו אותו לאחר שזה סירב למכור שוקולד לאחת הנוסעות. "אתה תמכור לי שוקולד, הבנת? אתה עובד שלי, שילמתי עליך כסף", אמרה לדייל. "אני לא עובד שלך, היית מתה שאני אהיה עובד שלך", הוא ענה לה, והיא בתגובה השיבה: "אני רוצה את השוקולד. מאיזה סיבה אתה לא רוצה למכור לי את השוקולד? אני רוצה את השוקולד. מה זה, אני רוצה את השוקולד".

בשלב זה, הצטרפו לוויכוח הבוטה נוסעים נוספים, אחת מהם היא אחותה של אותה נוסעת. "תמכור לה את השוקולד, מה היא ערבייה? כוסרבאק תמכור לה שוקולד, שמעת?". הדייל ענה לה: "זכרי את המילים שלי, את לוורנה לא תגיעי", ובתגובה התפרץ לעברו נוסע נוסף, שאמר לו: "אני שם זין עליך, ועל ורנה, כוסאמאמא שלך, יא מניאק, יא בן שרמוטה, יא מזדיין, חתיכת בן אלף".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הנוסעות מתעמתת עם הדייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ישראייר" הודיעה היום כי מונה צוות מיוחד לבדיקת נסיבות האירוע החמור. גורמים בהנהלת החברה אמרו בשיחה עם וואלה חדשות כי הם מגבים את התנהלות הדיילים בטיסה. "הצוות פעל בסדר, ולא נגרר לאלימות או לחוסר נימוס", אמר סמנכ"ל מבצעים בחברה, קברניט בכיר חזי הרפז, שנמנה עם צוות הבדיקה של התקרית.

לדבריו, "האירוע הועבר בזמן אמת לקברניט, אשר פנה לנוסעים במערכת הכריזה במטוס וביקש מהם לשמור על הסדר. במקביל, הוא יצר קשר עם מגדל הפיקוח בוורנה וביקש לעדכן את קצין הביטחון ואת המשטרה המקומית, ואף דרש ששוטרים ימתינו לנוסעים המתפרעים ביציאה מהמטוס". הרפז ציין כי הוא "מזועזע מהתנהלות של אותם נוסעים. אני כואב את ההתנהלות הזו שהיא בהחלט סוג של ניצני בריונות לשמה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully