וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות בקשות לאמץ התינוקת הירדנית שננטשה: "חייבים להצילה"

20.2.2015 / 18:30

בעקבות הפרסום ביום רביעי האחרון, פנו משפחות רבות לוואלה חדשות בבקשה לצרף לחיקן את התינוקת שננטשה בבית החולים שערי צדק בירושלים. במשטרה יודעים את זהות האם, אך לא ברור אם היא בישראל או שנמלטה לירדן

אילוסטרציה. ShutterStock
"היא כל כך מסכנה. אנחנו מוכנים להירתם להציל אותה"/ShutterStock

פניות רבות הגיעו ביומיים האחרונים למערכת וואלה חדשות בבקשה לאמץ את התינוקת שננטשה על ידי אמה הירדנית בבית החולים שערי צדק שבירושלים. ביום רביעי האחרון פורסם כי התינוקת ננטשה בלידתה לפני כחודש ומאז היא שוהה בבית החולים. לאחר הלידה, התברר כי היולדת היא ירדנית שהסתננה לישראל תחת זהות בדויה. כאשר התגלה הדבר נמלטה האם מבית החולים.

מאז הפרסום ביקשו עשרות תושבי ישראל ליצור קשר עם בית החולים על מנת לאמץ את התינוקת. מדובר בעיקר במשפחות שמבקשות להגדיל את התא המשפחתי. "היא כל כך מסכנה. אנחנו מוכנים להירתם להציל אותה", אמרה לוואלה חדשות אחת הפונות שביקשה לאמץ את התינוקת. "חייבים להציל אותה".

עוד בוואלה חדשות:
עדות אב הבית: איש אמונו של נתניהו ש"מצפצף על הנהלים"
הידרדרות במצב הרב פינטו: מורדם ומונשם לאחר ניתוח להסרת גידול
שיא הסערה מאחורינו: כל צירי התנועה לירושלים נפתחו

בית החולים שערי צדק, פברואר 2015. מור שאולי
בגלל מצבה הרפואי הלא יציב של התינוקת היא עדיין מאושפזת בבית החולים. שערי צדק/מור שאולי

בגלל מצבה הרפואי הלא יציב של התינוקת, היא עדיין מאושפזת בבית החולים. במקביל, ממשיכים במשטרה בחיפושים אחר האם שהחלו מאז שזו נטשה את בתה במוסד הרפואי. במשטרה הבהירו כי הם יודעים את זהות האם, אך בשלב זה לא ברור אם היא בישראל או נמלטה חזרה לירדן.

גורמים בעיריית ירושלים מסרו כי במידה שהמשטרה לא תצליח לאתר את האם והתינוקת תישאר בודדה, היא תעבור למשפחה קולטת ובהמשך למשפחת אומנה. גורמי הרווחה מעריכים כי לאחר שתחלים היא תיכנס לתהליך של אימוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully