וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדנית ילדה בזהות בדויה – ונטשה את התינוקת בבית החולים

18.2.2015 / 17:51

פרסום ראשון: בבית החולים שערי צדק בירושלים מאושפזת תינוקת בת יומה שננטשה בידי אזרחית ירדנית שהסתננה לארץ. לאחר שהדבר נודע, נמלטה האם והמשטרה מחפשת אחריה. גורם בבית החולים: "היא מקבלת טיפול אבל זקוקה לאהבת אם"

בית החולים שערי צדק, פברואר 2015. מור שאולי
"בית החולים ממשיך לטפל בה, אך לא לאורך זמן". בית החולים שערי צדק/מור שאולי

תינוקת ירדנית ננטשה בירושלים ומאז שוהה בבית החולים שערי צדק בעיר, מבלי שהצוות הרפואי יודע מה יעלה בגורלה. לוואלה חדשות נודע כי לפני כחודש הגיעה לבית החולים אישה צעירה הרה ולאחר הלידה, התברר כי מדובר בירדנית שהסתננה לישראל תחת זהות בדויה וילדה את התינוקת. כאשר התגלה הדבר, נמלטה האם מבית החולים. חוקרי משטרה מנסים מאז לאתר את האם, שהותירה מאחור את בתה כשנסה מבית החולים.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
בית המשפט העליון קבע: זועבי ומרזל יוכלו להתמודד בבחירות
מתכוננים לסערה: מצטיידים במזון ומתגברים מוקדי חירום
אדל ביטון הובאה למנוחות: "יפה שלי. הלב שלי נקרע"

אילוסטרציה. ShutterStock
"אחד הסיפורים העצובים שהגיעו לפתחנו"/ShutterStock

"זה אחד הסיפורים העצובים שהגיעו לפתחנו", אמר גורם בבית החולים. "התינוקת מאושפזת ואנחנו נותנים לה את כל המענה הרפואי על מנת לייצב אותה בפגייה, אבל היא צריכה חום ואהבת אם. אמה הצליחה לברוח ואיש אינו יודע היכן היא". בבית החולים מספרים עוד כי על אף שאיש לא יישא בעלויות הרפואיות של הטיפול בתינוקת, בית החולים ממשיך לטפל בה, אך לא לאורך זמן.

מבית החולים שערי צדק נמסר: "הנושא נמצא בטיפול המשטרה". לדברי המשטרה, "בעקבות האירוע, נפתחה חקירה במרחב מוריה. זהותה של האישה ידועה והמשטרה פועלת לאיתורה. במסגרת החקירה, מעורבים גם גורמי רווחה שעוסקים באמצעות בית החולים בטיפול התינוקת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילוסטרציה. ShutterStock
"התינוקת מאושפזת ואנחנו נותנים לה את כל המענה הרפואי על מנת לייצב אותה בפגייה"/ShutterStock

לפני כשבוע, אותר תינוק בן יומו במחסן בסמוך לערוער שבצפון הנגב. כמה אנשים שמצאו אותו הכניסו אותו לתוך מכונית פרטית, נסעו עמו לצומת ערוער והזעיקו את כוחות ההצלה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לתינוק טיפול ראשוני ופינה אותו לחדר מיון ילדים בבית החולים סורוקה שבבאר שבע כשהוא בהכרה. בבית החולים הגדירו הרופאים את מצבו כקשה ואמרו כי הוא סובל מהיפותרמיה. יום לאחר מכן, התייצב מצבו וחום גופו שב לטמפרטורה הממוצעת שהיא אמורה להיות.

כמה ימים לאחר מכן, המשטרה איתרה את אמו של התינוק בשנות ה-20 לחייה. היא לא נעצרה מיד עם איתורה, אלא נלקחה לביצוע בדיקות רפואיות שאותן לא עברה מאז הלידה.

לפניות לכתב יוסי אלי: yossieli1982@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully