וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעשה אכזרי וסדיסטי": 23 שנות מאסר לאריתראי שאנס קשישה

19.2.2015 / 17:05

לפי כתב האישום, נכנס רובל פדול לחצרה של הקשישה, בת 83, ואנס אותה כמה פעמים במשך שעות ארוכות. בבית המשפט הוא ניסה לטעון כי הוא קטין - אך הפרקליטות הצליחה להפריך זאת

קשישה מכסה את פניה. ShutterStock
הנאשם התעלם מזעקותיה של המתלוננת והפסיק רק כאשר הגיעו קרוביה לביתה/ShutterStock

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) 23 שנות מאסר על נתין זר תושב אריתריאה שאנס, פצע והתעלל בקשישה בת 83. הנאשם, רובל פדול, הודה במעשים, ובנוסף לעונש המאסר הוא חויב בפיצוי כספי לקשישה בסך של 100 אלף שקלים.

לפי כתב האישום, פדול נכנס לחצר ביתה של הקשישה בתל אביב, התנפל עליה, סתם את פיה, הסיר את מכנסיה ותחתוניה ובמשך שעות ארוכות אנס אותה כמה פעמים תוך שפצע אותה והתעלל בה. במשך כל הזמן, בכתה הקשישה, זעקה ואף התחננה בפניו שיפסיק את מעשיו ויניח לה - אך ללא הועיל. פדול הפסיק את מעשיו ונמלט מהמקום רק כאשר קרוביה של הקשישה הגיעו לביתה לאחר ששמעו את זעקותיה.

עוד בוואלה חדשות:
כ-1,200 עובדים במפעלי ים המלח שובתים: "הפיטורים כוחניים"
הסופה כבר פה: שלג בהרי הגליל העליון, כבישים נחסמו בגולן
גלאון באולפן וואלה: "עמוס עוז היה צריך להתבטא אחרת"

"נגרם לה נזק בלתי הפיך וכיום היא סיעודית"

במהלך משפטו, ניסה פדול לנצל את העובדה כי אינו מחזיק במסמכים המעידים על גילו, על מנת לטעון כי הוא קטין וכך יופחת עונשו, אך הפרקליטות הצליחה להפריך זאת. "בית המשפט קיבל את עמדת המדינה שהצליחה להוכיח כי הנאשם בגיר ובעקבות כך נגזר על הנאשם שנות מאסר רבות מאחורי סורג ובריח", נמסר מהפרקליטות מחוז תל אביב.

עוד נמסר מהפרקליטות כי "מדובר במקרה חמור במיוחד אשר בו הנאשם ביצע במתלוננת מעשים אכזריים וסדיסטיים במשך שעות ארוכות. עד לאירוע המצער המתלוננת תפקדה באופן מלא והייתה עצמאית לחלוטין, האירוע גרם לה לנזק בלתי הפיך וכיום היא במצב סיעודי".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully