וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 28 פיתה ילדים במתנות ותקף אותם מינית מאות פעמים

19.2.2015 / 17:24

מנחם ביטון מירושלים נאשם כי במשך שנים נהג לפתות קטינים בני 10-14, להביאם לדירתו ושם לעשות בהם מעשי סדום. בין היתר, קנה לבן 10 משחקי מחשב וממתקים כדי שזה יאפשר לו לבצע את המעשים

אילוסטרציה. ShutterStock
הנאשם הראה לילד סרט פורנו כדי להסביר לו "איך זה עובד"/ShutterStock

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מנחם ביטון בן 28 משכונת נחלאות בירושלים בגין מאות מעשי סדום ומעשים מגונים בילדים ובנערים בשכונה. על פי כתב האישום, במשך שנים נהג ביטון לפתות קטינים באמצעים שונים ולהביאם לדירתו, לדירות שונות ששכר וכן לגלריה שבה עבד, ושם פגע בהם מינית.

על פי כתב האישום, ביטון יצר קשר עם ילד בן 12 בשנה שעברה והזמין אותו לשהות בדירתו, לשחק במשחקי מחשב ולראות סרטים. הילד נענה להזמנה, וכששהה בביתו, עשה בו ביטון מעשה סדום ומעשים מגונים. נוסף על כך, לפי כתב האישום, הראה ביטון לקטין סרט פורנוגרפי שבו נצפים שני גברים מקיימים יחסי מין כדי להסביר לו "איך זה עובד". עוד נטען כי במשך תקופה ממושכת נהג ביטון לאסוף את הילד בתום יום הלימודים ולהביאו לגלריה, ושם, על פי כתב האישום, ביצע בו את זממו עד שהגיע לפורקן.

במהלך תקופה זו ניסה הקטין להתחמק ממנו, אך הנאשם הבטיח לו דברים שונים, קנה לו מכשיר טלפון סלולרי וכן אמר לו כי אם המעשים ייוודאו הדבר יגרום לו בושה גדולה. לפי כתב האישום, ביטון הנחה את הילד לנהוג בדרך אשר תמנע את גילוי מעשיו.

עוד בוואלה! חדשות:
הסופה כבר פה: שלג יורד ברמת הגולן ובהרי הגליל העליון
כ-1,200 עובדים במפעלי ים המלח שובתים: "הפיטורים כוחניים"
גלאון באולפן וואלה: "עמוס עוז היה צריך להתבטא אחרת"

במקרה אחר מואשם ביטון כי בשנת 2011 הוא יצר קשר עם נער בן 14, אשר עזר לו לארגן סעודות בבית הכנסת. במהלך פגישותיהם החל ביטון לדבר עמו בנושאי מין, פיתה אותו להגיע לגלריה, ושם ביצע בו מעשי סדום. בניסיון לפתותו ביטון קנה לו מכשיר MP3, ובהמשך גם הציע לו מכשיר טלפון נייד בתמורה לכך שיקיים עמו מגע מיני. בשלב מסוים ניתק הנער קשר עם ביטון, ולמרות הלחצים שניסה להפעיל עליו, הוא לא נכנע וטען כי אינו מעוניין בקשר, והציע להחזיר לביטון את הטלפון הנייד.

עוד על פי כתב האישום, בשנת 2008 החל ביטון לשוחח עם ילד נוסף, כבן 10, על נושאים מיניים, ניצל את תמימותו ואת גילו הצעיר ועשה בו מעשה סדום ומעשים מגונים עשרות פעמים בשנה במשך חמש שנים. בכתב האישום נטען כי במהלך התקופה קנה ביטון לילד משחקי מחשב והבטיח לו ממתקים כדי שיסכים לכך שיבצע בו את זממו. ביטון מואשם בביצוע מעשה סדום בשני קטינים נוספים בני 10ו-13.

לפנייה לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully