וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: עבודת החלומות שלכם מחכה באנטארקטיקה

19.2.2015 / 11:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הרשויות ברחבי הארץ נערכות לסופה. בירושלים גדשו תושבים את סניפי רשתות המזון, ובמספר יישובים מצפון ועד דרום יסתיימו הלימודים בשעה 12:00. שלג צפוי לרדת גם בהר הנגב.

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו וסגנו לשעבר עדי ברקו הורשעו היום בלקיחת שוחד. בית המשפט קבע כי השניים דרשו מחבר מועצת העיר להתפטר, על מנת למנוע את פיטוריה של גרושתו מחברה עירונית. השופט קבע כי ההתניה הזו שוות ערך ללקיחת שוחד.

בבית המשפט המחוזי בירושלים נערכה היום הקראת כתבי האישום של שישה בני אדם המואשמים בגרימת מותה ברשלנות של סגן הילה בצלאלי בהר הרצל ב-2012. אימה של בצלאלי ביקשה להשעות את הנאשמים מעבודתם עד פסק הדין בעניינם.

לתשומת לב המובטלים: הקרן לשימור אנטארקטיקה מחפשת עובדים שיבצעו עבודות תחזוקה ויפעילו את המוזיאון ואת סניף הדואר. דרישות העבודה כוללות יכולת לסחוב ארגזים כבדים לאורך משטחי קרח חלקלקים תוך התחמקות מ-2,000 הפינגווינים שחיים במקום.

תחזית מזג האוויר: היום ירד גשם לסירוגין מצפון הארץ ועד לצפון הנגב מלווה ברוחות חזקות. שלג ירד בהמשך היום בחרמון, בצפון הגולן, בהרי הגליל ובירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully