וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליווי צמוד ואבטחה לילדים: הפדופיל זרע בהלה בראשון לציון

18.2.2015 / 18:06

מאז חשיפת וואלה חדשות על גבר שהטריד שלוש ילדות בעיר, כוחות הביטחון מסיירים סביב בתי הספר וההורים חוששים לשלוח את ילדיהם לבתי הספר בלי השגחה. "לא מוכנה שבנותיי יצעדו לבד ברחוב"

החברה לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון, יותם רונן; עריכה: טל רזניק

חודש וחצי לאחר שהודיעה המשטרה כי היא מחפשת אחר גבר בן 40 החשוד שניסה לתקוף מינית שלוש ילדות בנות 11-9 בראשון לציון, השוטרים עדיין לא שמו ידם עליו - והחשש מורגש ברחבי העיר. המשטרה תגברה כוחותיה מחוץ למוסדות החינוך שבהם לומדים ילדים וחלק לא מבוטל מההורים החלו ללוות את ילדיהם לבית הספר ובחזרה. גם אם הורים מסוימים לא פועלים כך, הם מתדרכים את ילדיהם כיצד להישמר מפני חשודים ואיך לפעול במידה שייקלעו לסכנה.

"אמרתי לאמא שלי שתאסוף את בנותיי מבית הספר בכל יום, כי אני לא מוכנה שהן יצעדו לבד ברחוב", סיפרה תושבת שכונת נחלת יהודה בעיר. רק לאחר שההורים חשפו את הדבר לפני כחודש וחצי בקבוצות הווטסאפ, המשטרה נענתה לדרישותיהם ופתחה בחיפושים אחר החשוד. בתחילת השבוע, המשטרה אף ביקשה את עזרת הציבור ופרסמה צילומים של החשוד ממצלמת אבטחה באחד מחדרי המדרגות שבו תקף. "אני לא מבינה איך המשטרה לא מצליחה לתפוס אותו. יש צילומים של מצלמות אבטחה, אז מה הבעיה לשים עליו את היד?", תהתה.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
בית המשפט העליון קבע: זועבי ומרזל יוכלו להתמודד בבחירות
מתכוננים לסערה: מצטיידים במזון ומתגברים מוקדי חירום
אדל ביטון הובאה למנוחות: "יפה שלי. הלב שלי נקרע"

צילום מתוך מצלמות אבטחה של עבריין מין החשוד בתקיפה של ילדות בראשון לציון. חטיבת דובר המשטרה
החשוד במצלמות אבטחה של חדר מדרגות שבו הטריד מינית לכאורה/חטיבת דובר המשטרה

הפרשה, שנחשפה לראשונה בוואלה חדשות, נפתחה בעקבות שלוש תלונות שונות שהתקבלו במשטרה בעיר וכולן היו בעלות דפוס זהה: החשוד עקב אחר הילדות לביתן, ובחדר המדרגות פתח עמן בשיחה בטענה כי הוא סוחר בבגדים. על פי העדויות, הוא טען כי שמע שיש דירה בבניין שבה מוכרים בגדים לילדות ובגלל זה הגיע למקום, והוא היה רוצה למדוד עליהן בגדים. בשניים מהמקרים הילדות הצליחו לחמוק בטרם החשוד הצליח לפגוע בהן פיזית, אך בפעם השלישית, על פי החשד, הגבר הצליח לבצע בילדה מעשה מגונה.

"מיד כשקיבלנו את התלונות הראשונות, לפני כמה חודשים, התחלנו להיערך יחד עם המשטרה באזורים של בתי ספר בעיר ואנחנו פועלים לאיתורו של החשוד, אמר מוטי נחמני, מנכ"ל החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון. לדבריו, הניסיון לתפוס אותו נעשה לצד הפגנת נוכחות הורית ומשטרתית במקומות רבים על מנת להעניק ביטחון לתושבים, ולכן הדבר לא פשוט. "במשך חודש הוא לא פעל בעיר, אבל לאחרונה הוא שב לפעול ולכן אנחנו עושים מאמצים רבים כדי ללכוד אותו ובמקביל להפגין נוכחות רבה ליד בתי הספר ובשכונות כדי לייצר תחושת ביטחון אצל הילדים וההורים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
צילום מתוך מצלמות אבטחה של עבריין מין החשוד בתקיפה של ילדות בראשון לציון. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור במציאתו/חטיבת דובר המשטרה

לדבריו של נחמני, המתיחות מורגשת היטב ולמוקד החברה מגיעות קריאות של תושבים ותלמידים שמדווחים כי נתקלו באדם שדומה לחשוד. "לכל קריאה כזו אנחנו מגיעים מיד ומבצעים סריקות", אמר. "אנחנו מפעילים ניידות בכל אזורי מוסדות החינוך. בנוסף, הקמתי כוח משימה מיוחד על ביגוד אזרחי שפועל על אופניים חשמליים באזורים שאנחנו חושבים שהוא יכול להסתובב. אנחנו מקבלים דיווחים כאלה מכל חלקי העיר. אני מניח שחלק מהקריאות הן תוצאה של הלחץ שבו נמצא חלק מהציבור". שי הראל, יו"ר ועד ההורים בבית הספר בן גוריון בעיר, הסביר כי הוועד הסביר מצדו להורים כיצד לפעול ולתדרך את ילדיהם. "קיבלנו את הצילומים, וכוועד הורים הפצנו את התמונות לכלל ההורים בווטסאפ, הסברנו להם את המצב וביקשנו שיתדרכו את הילדים בעניין", אמר.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully