וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בצרפת: התביעה ביקשה לזכות את סטרוס-קאהן משידול לזנות

17.2.2015 / 16:45

התובע פרדריק פוורה הסביר במהלך דיון בבית המשפט בליל כי החקירה והעדויות שנשמעו עד כה לא הוכיחו כי יו"ר קרן המטבע לשעבר ניהל רשת בינלאומית שסרסה בנשים לזנות

דומיניק סטרוס-קאהן יוצא מבית המשפט בעיר ליל – צרפת, 2 בפברואר 2015. רויטרס
דומיניק סטרוס-קאהן, לפני כשבועיים, מחוץ לבית המשפט/רויטרס

התביעה בצרפת ביקשה היום (שלישי) מבית משפט בליל לזכות את יו"ר קרן המטבע העולמית לשעבר דומיניק סטרוס-קאהן שהואשם בניהול רשת בינלאומית שסרסה בנשים לזנות. זאת, בשל חוסר בראיות. התובע פרדריק פוורה הסביר כי החקירה והעדויות שנשמעו בבית המשפט לא הצליחו להוכיח כי הוא אכן אשם.

סטרוס-קאהן הכחיש תמיד כי ידע שהנשים שעמן השתתף באורגיות היו זונות. הוא טען כי לא אירגן אותן בעצמו ולא שידל זונות עבור הגברים שנכחו בהן.

סטרוס-קאהן, שכיהן גם כשר האוצר בממשלת צרפת, אמר כי הוא בכלל "היה עסוק בלהציל את העולם" בעת המשבר הכלכלי העולמי. לאחר שפרש מתפקידו, בשל אישום בתקיפה מינית, סיפר כי היה שקוע בשיקום תדמיתו הציבורית, עד ששותפו לעסקים התאבד בתל אביב.

עוד בנושא
"השתתפתי במסיבות מין, אבל רק 4 פעמים בשנה"
החל משפטו של סטרוס-קאהן, הנאשם בהפעלת רשת זנות בינלאומית

מפגינות FEMEN במשפטו של דומיניק סטרוס-קאהן – ליל, צרפת, 10 בפברואר 2015. AP
מפגינה עירומה שנעצרה מחוץ לבית המשפט, בשבוע שעבר, בליל/AP

המשפט, שנפתח לפני כשבועיים, עוסק ב"פרשת קרלטון", המכונה על שם בית המלון בליל שממנו פעלה הרשת. סטרוס-קאהן עומד לדין לצד 13 נאשמים, בהם מנהל בית בושת בלגי, דומיניק אלדרווירלד, המכונה "דודו הסרסור". המשפט דן בשבע זונות, ש"הושאלו" למסיבות בתקופה שבין מרץ 2008 לאוקטובר 2011.

סטרוס-קאהן טען בעדותו כי לא היה מודע לכך שהנשים ששכב עמן היו למעשה זונות. אחד מהזונות, מונייה, העידה בשבוע שעבר נגד סטרוס-קאהן, וסיפרה לבית המשפט כי הפוליטיקאי המפורסם אילץ אותה לבצע "דברים שמעולם לא עשתה קודם לכן". כתבים שנכחו בבית המשפט סיפרו כי סטרוס-קאהן הובך מאוד מהעדות, למרות שהזונה אישרה כי השניים "לא דיברו על כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully