וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מוכר בשוק הכרמל ביצע מעשי סדום בילד בן 12

15.2.2015 / 18:09

בעל דוכן בשוק שבתל אביב נעצר בחשד שביצע את העבירות בבנו של בעל דוכן אחר בשוק. במשטרה בודקים חשד לפגיעה בילדים נוספים. עורך דינו של החשוד: "הוא לא נמשך לגברים או לילדים"

שוק הכרמל בתל אביב. יסמין סויפר
פגיעה בילדים זה קו אדום. שוק הכרמל/יסמין סויפר

מוכר בשוק הכרמל נעצר בסוף השבוע בחשד שביצע מעשי סדום בילד בן 12. על פי החשד, העצור, נעים משען בן 61, הכיר את הילד, בנו של עובד בשוק, שהגיע באופן קבוע לסייע לאביו בעבודה. במשטרה חושדים כי הוא נהג להוביל את הילד לאחד המבנים בשוק שבבעלותו, שם היה מבצע בו מעשי סדום ומעשים מיניים שונים. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של החשוד, שנבדק אם פגע בשלושה ילדים נוספים.

"אנחנו כולנו בסערה", אמר בעל חנות בשוק. "אנחנו מוכנים לעצום עין בדברים מסוימים, אבל יש דבר אחד שאי אפשר לעבור לסדר היום - לא פוגעים בילדים ובטח לא פגיעה מינית, זה קו אדום. הבהרנו לו שהוא לא חוזר לשוק אם יתברר שהוא עשה משהו מיני לילד".

עוד בוואלה! חדשות:
"רקדנו ואז המאבטח נכנס וצעק 'עצרו את המוזיקה - וברחו'"
מילה זו מילה? אחרי שנכשל במרכז, ליברמן חותך שוב ימינה
רשימת המוות של הג'יהאד: איך חיים תחת הכוונת של אל-קאעדה?

הפרשה נחשפה לפני כשבוע כאשר אביו של הילד גילה זאת במקרה. מחקירת המשטרה עולה כי החשוד הציע למשפחתו של הילד סכום של כ-50 אלף שקל בעבור דמי שתיקה, אך הם סירבו. ביום רביעי האחרון משטרת מרחב ירקון בפיקודו של תת-ניצב יהודה דהן איתרה את הילד והוא נחקר על ידי חוקרת ילדים. כמו כן, אותר אביו של הילד אשר מסר את גרסתו לאירועים.

אילוסטרציה. ShutterStock
הילד הוסיף את החשוד לפייסבוק לפני שבועיים/ShutterStock

משען מסר בחקירתו כי הכיר את הילד. כמו כן, הסביר כי לפני שבועיים יצר איתו הקטין קשר דרך הפייסבוק. לדבריו, הוא לא פגע בילד ולא היה ביניהם מגע מיני. כשבמשטרה עימתו את החשוד עם שמותיהם של עוד שלושה נערים הוא הכחיש שפגע בהם. בסוף השבוע ערכו חוקרי משטרת לב תל אביב חיפוש בביתו של החשוד והחרימו את הטלפון הנייד שלו ואת מחשבו האישי.

סנגורו של משען, עו"ד רצון דרחי, הכחיש את החשדות המיוחסים למרשו. "נפגשתי עם החשוד ושוחחתי עימו. הוא אמר בפה מלא שהוא לא נמשך לגברים ולא נמשך לילדים", אמר. השופט ירון גת אשר האריך הבוקר את מעצרו של משען בפעם השנייה מאז נעצר, אמר כי "מאז הארכה הקודמת עלו חשדות לביצוע עבירות נוספות כלפי קורבנות אחרים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"לא מבין מה עובר לו בראש"

משען הוא אחד מוותיקי שוק הכרמל ונחשב לאחד הדמויות המזוהות ביותר עם בשוק. משען מחזיק בכמה חנויות ודוכנים בשוק וכן בבניין גדול סמוך לשוק הכרמל. על פי מקורביו כלל רכושו נאמד בעשרות רבות של מיליוני שקלים. "אני המום", אמר חברו של משען. "האיש הזה לא רק מוכר בשוק הכרמל אלא גם איש חיי לילה במועדוני הזמר המזרחי של תל אביב. יש לו הרבה מאוד נכסים בשוק, אני לא מבין מה עובר לו בראש".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully