וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה נעצרה רגע לפני "חגיגת סמים וסקס" עם התלמיד

מורה לספרדית בת 28 נעצרה לאחר שהודתה כי תכננה "להתמסטל ולקיים יחסי מין" עם תלמיד שלה בן 14. הקשר התחיל כשהוא היה בן 12 וכתב לה בהודעת טקסט שהיא "לוהטת"

המורה שתכננה לשכב עם התלמיד שלה. טוויטר, צילום מסך
בטלפון של ויטני בלייר פטרס נמצאו תמונות עירום ששלחה לתלמיד ובביתה נמצאה מריחואנה/צילום מסך, טוויטר

ויטני בלייר פטרס, מורה לספרדית בבית הספר התיכון הפנר שבפוטנאם סיטי, אוקלהומה, הוסגרה למשטרה ביום רביעי האחרון לאחר שנחשף כי הזמינה תלמיד שלה, בן 14, לבית בו עשתה בייביסיטר "כדי שיוכלו להתמסטל ולקיים יחסי מין" - כך דיווחו החוקרים.

פטרס, בוגרת תואר ראשון בספרדית ורווקה בת 28, עומדת בפני אישומים קשים על שידול והתקשרות מינית עם קטין, אותו היא פגשה כשהיה בן 12. אז החלו השניים להתכתב האחד עם השניה בהודעות טקסט תמימות. המשטרה המקומית מסרה כי מה שהתחיל כשיחות רגילות, קיבל תפנית מפתיעה בדצמבר האחרון, כשהתלמיד שלח לה הודעה על זה שהוא חושב שהיא "לוהטת" והוסיף להודעה תמונה שלו בלי חולצה. ההודעה הזו גררה אחריה שרשרת הודעות מיניות, הכוללות כ-20 תמונות מיניות של המורה - חלקן בעירום וקטעי וידאו ששלחו זה לזו שלהם נוגעים בעצמם ושל המורה מנסה לפתות את התלמיד. הוריו של התלמיד מצאו את התמונות במכשיר הטלפון שלו ומיהרו להודיע על כך לרשויות.

בית הספר בו לימדה המורה שתכננס לשכב עם התלמיד שלה. Google, צילום מסך
בית הספר בו לימדה ובו פגשה את התלמיד/צילום מסך, Google

פטרס נעצרה לאחר שהמשטרה מצאה גם בטלפון שלה את התמונות הבוטות ובביתה את המריחואנה, אותה תיכננה לעשן עם התלמיד. היא שוחררה בערבות של 10 אלף דולרים ברביעי האחרון. מסמכי החקירה חושפים שהתלמיד ניסה למחוק את התמונות המפלילות, אך המשטרה הצליחה לאסוף את הראיות לפני שעשה כך. המורה פוטרה מבית הספר ועד כה לא ידוע מה יעלה בגורלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
המורה שתכננה לשכב עם התלמיד שלה. Oklahoma City Police, מערכת וואלה! NEWS
עומדת בפני אישומים קשים על שידול והתקשרות מינית עם קטין. המורה במעצר/מערכת וואלה! NEWS, Oklahoma City Police

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully