וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידה יצאה מהארון, המורה עשתה איתה סקס בטלפון

מורה לאנגלית בת 40 נשלחה לשנת מאסר לאחר שהודתה בניהול קשר מיני עם תלמידה, לאחר שזו יצאה מהארון בפניה. "מדובר בניצול דוחה של אמון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלחו זו לזו הודעות מיניות מוצפנות ותמונות עירום. המורה הלן קרטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנת מאסר אחת נגזרה השבוע על הלן קרטר, מורה לאנגלית בת 40 מוויקפורד שבאנגליה, לאחר שנחשף כי ניהלה רומן לסבי עם תלמידה שיצאה מהארון בפניה. המורה נישקה את התלמידה בזמן שלימדה בבית הספר ולאחר מכן שלחה לה תמונות עירום שלה והודעות טקסט מוצפנות, ועודדה את הקטינה להחזיר לה תמונות עירום שלה.

השופט תיאר את מעשיה של המורה כ"ניצול דוחה של אמון" בזמן ששלח אותה למאסר. הוא פנה לנאשמת ואמר לה" "הקורבן תיארה איך הפכתן לקרובות והחלפתן הודעות מיניות. היא סיפרה שההודעות האלה היו למעשה כמו לקיים 'סקס טלפוני'. היא המשיכה וסיפרה לנו איך הקשר הפך יותר ויותר מיני, איך שלחתן זו לזו הודעות טקסט בהן כתבתן מה הייתן עושות זו לזו מבחינה מינית לו הייתן חיות יחד. בחלק מההודעות את שאלת אותה האם היא מאוננת בזמן שהיא מתכתבת איתך ועודדת אותה לעשות את זה. לדעתי, ההתנהגות שלך כלפי הילדה הזו, שבטחה בך והייתה תחת אחריותך, היא ניצול דוחה של אמון".

אילוסטרציה. ShutterStock
"שלחתן זו לזו הודעות טקסט בהן כתבתן מה הייתן עושות זו לזו מבחינה מינית"/ShutterStock

התובעת תיארה כיצד הקשר החל: "התלמידה פנתה למורה ויצאה מהארון בפניה, כיוון שידעה שניתן לפנות אליה כשיש בעיות. לא חלף זמן רב והגברת קרטר הכריזה שגם היא לסבית והשתיים הפכו לידידות. התלמידה בדיוק נפרדה מבת זוגה ורבה עם חברה טובה שלה והייתה במצב נפשי רעוע והמורה הפכה לחברתה היחידה. הידידות הזו התפתחה והפכה לקשר מיני אסור, בו הן החליפו הודעות מיניות דרך אפליקציה בשם טלגרם, המצפינה את ההודעות ומעלימה אותן לאחר שנקראו". היא המשיכה וסיפרה כי משפחתה של התלמידה החלה לחשוד בטיב היחסים ואכן מצאו הודעות מפלילות על האייפד שלה. הם מיהרו ליצור קשר עם המשטרה שהגיעה לבית הספר ועצרה את המורה.

עורך דינה של המורה ניסה להסביר את מעשיה ואמר כי היא התמודדה עם לחץ רב בשל העובדה שזו הייתה השנה הראשונה שלה כמורה והיא הייתה "במצב נפשי שביר. גברת קרטר החלה ללמד בשלב מאוחר בחייה והתמודדה עם בית ספר קשה ללימוד. היא אדם די בודד ועושה רושם שגם היא וגם התלמידה הרוויחו מהקשר ביניהן. היא לא מתכוונת להאשים אותה במה שקרה ומקבלת את העובדה כי זו הייתה אשמתה המוחלטת". במהלך המשפט הודתה המורה בארבע סעיפים של מגע מיני עם קטין וניצול יחסי מרות ושלושה סעיפים של הדחת קטין לביצוע מעשים מיניים והיא נשלחה כאמור לשנת מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully