וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש בן 85 נספה בשריפה שפרצה בדירתו בירושלים

12.2.2015 / 20:59

השריפה פרצה בביתו של הקשיש בקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב משכן שילה בבירה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. כוחות הכיבוי פתחו בחקירה לבירור נסיבות השריפה

נושא: שריפה שפרצה בבניין בשכונת בית הכרם שבירושלים, פברואר 2015. כבאות והצלה ירושלים,
מותו של הקשיש נקבע במקום. כוחות הכיבוי במקום, הערב/כבאות והצלה ירושלים

קשיש בן 85 מת הערב (חמישי) בירושלים, בשריפה שפרצה בביתו, בקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב משכן שילה שבשכונת בית הכרם. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותו במקום. ארבעה צוותי כיבוי מתחנת ירושלים השיגו שליטה על האש. מפקד כבאות והצלה ירושלים, טפסר משנה אלי בסון, הגיע למקום והורה על הקמת צוות חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.

מחקירה ראשונית עולה כי השריפה החלה ככל הנראה בעקבות קצר חשמלי במערכת הפיקוד האלקטרונית במקרר שנמצא במטבח. כתוצאה מהקצר, התפשטה אש במקרר ועשן רב נפלט ממנו. האש התפשטה לכלל המטבח שתכולתו בערה בעוצמה. כפי הנראה, האדם המבוגר שנפגע בשריפה ניסה לכבות את האש, אך לא הצליח להתגבר על החום ועל העשן הרב.

נושא: שריפה שפרצה בבניין בשכונת בית הכרם שבירושלים, פברואר 2015. כבאות והצלה ירושלים,
הכבאים במקום/כבאות והצלה ירושלים

ביום ראשון נפגעו 34 בני אדם נפגעו באורח קל בשריפה שפרצה בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב אסירי ציון שבחדרה. למקום הגיעו שישה צוותי כיבוי שהצליחו לבסוף להשתלט על השריפה. כוחות מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי לנפגעים, ששאפו עשן רב, ופינו אותם לבית החולים הלל יפה בעיר. 11 מהם טופלו ושוחררו מעט לאחר מכן. בתחקיר הראשוני עלה כי השריפה פרצה לאחר שקטנוע שחנה בפתח הבניין עלה באש, ונבדק החשד כי הוא הוצת.

ביום שבת פרצה בשעות הצהריים שריפה גדולה בחנות למוצרי בניין בשכונת ואדי ג'וז שבמזרח ירושלים. שני בני אדם נפגעו באורח קל משאיפת עשן ופונו על ידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים שערי צדק בעיר. בנייני מגורים הסמוכים למוקד השריפה פונו מיושביהם. רק בשעות הערב המאוחרות הצליחו כוחות כיבוי גדולים, שכללו 23 צוותים וכ-50 כבאים, להשתלט על האש, שהתפשטה גם למוסך צמוד.

עוד בוואלה חדשות:
מזוהה עם הימין - ופרש מהוועדה: "התערבות פוליטית היא עלבון"
נחל געתון עלה על גדותיו - כמה בתים בנהריה הוצפו
"לא תשטו בנו": דאעש פרסם ריאיון עם "מרגל מהמוסד שנלכד"

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully