וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפשע שנאה בארה"ב: אתאיסט רצח 3 מוסלמים

11.2.2015 / 20:03

קרייג סטיבן היקס בן 46 מואשם ברצח 3 מוסלמים בקרוליינה הצפונית. הקהילה המוסלמית קוראת לחקור את המקרה כפשע שנאה, לנוכח העובדה שהיקס פרסם פוסטים רבים המתנגדים לדת. המשטרה טוענת כי ייתכן שהמניע לרצח הוא ריב על חניה

קרייג סטיבן היקס, תושב קרוליינה הצפונית המואשם ברצח שלושה מוסלמים, 11 בפברואר 2015. רויטרס
קרייג סטיבן היקס/רויטרס

אזרח אמריקני ירה אתמול למוות בשלושה צעירים מוסלמים בסמוך לאוניברסיטת קרוליינה הצפונית והיום (רביעי) קוראת הקהילה המוסלמית לרשויות הפדרליות לחקור את האירוע כפשע שנאה אפשרי. עם זאת, במשטרה טוענים כי ייתכן שהמניע לרצח הוא ויכוח על מקום חניה.

קרייג סטיבן היקס, בן 46 מצ'אפל היל, נעצר אתמול ומואשם בשלושה סעיפי רצח מדרגה ראשונה. שלושת הנרצחים הם שאדי בראקת בן ה-23, אשתו יוסור אבו-סלחה בת ה-21 ואחותה ראזן אבו-סלחה בת ה-19, גם הם מצ'אפל היל.

עוד ידיעות מהעולם
לחימה בכל מקום למשך 3 שנים: התכנית של אובמה נגד דאעש
האו"ם: יותר מ-200 מהגרים טבעו ומתו בדרך לאיטליה

בתמונת הפרופיל של היקס בפייסבוק נכתב "אתאיסטים למען הצדק" והוא העלה פעמים רבות פוסטים אנטי-דתיים. ב-20 בינואר הוא פרסם תמונה שבה נראה אקדח מדגם Revolver בקוטר 38 מ"מ וכתב שהוא טעון ושייך לו.

דובר מטעם המועצה האמריקנית-איסלאמית מסר כי "בהתבסס על האופי האכזרי של הפשע, על הצהרותיו של היקס נגד הדת, הזיקה הדתית של שניים מהקורבנות והעלייה ברטוריקה האנטי-איסלאמית בארצות הברית, אנו קוראים לרשויות לחקור את הפשע הזה כפשע שנאה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully