וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב רצח בידיו גבר זר - בגלל שצילם את בתו הקטנה במסעדה

אב מבריטניה נעצר במסעדה לאחר שרצח סועד שצילם את בתו בת ה-8. רק לאחר הרצח התברר לאב שהקורבן נעצר בעבר על החזקת פורנו של קטינים

אילוסטרציות הטרדות מיניות. ShutterStock
רצח את הפדופיל שצילם את בתו/ShutterStock

הנה מקרה של הורה שיעשה הכל כדי להגן על הבת שלו: קיינט דייוינדר, אב מבריטניה בן 40, רצח גבר אותו תפס מצלם את הבת שלו בזמן שהשניים סעדו במסעדת ספינאקר שבסוטוגראנדה, אתר נופש יוקרתי בקוסטה דל סול שבדרום ספרד. מה שדייוינדר לא ידע הוא שהקורבן שלו, סנדרו רוטמן בן ה-43, נעצר בינואר האחרון על החזקת פורנוגרפיה של קטינים - כך שלכאורה אכן הייתה לו סיבה מוצדקת לתקוף אותו.

דייוינדר נעצר על ידי המשטרה ויועמד לדין על רצח. "כשהתוקף ראה שהקורבן צילם את הבת שלו, הוא לקח לו את מכשיר ההקלטה, זרק אותו לריצפה ותקף אותו", מסרה דוברת המשמר האזרחי המקומי, "דייוינדר טוען שהוא ביקש מרוטמן להפסיק לצלם את בתו - אך הוא המשיך בשלו".

המקום בו רצח האב את מי שצילם את בתו. GettyImages
הרצח קרה בסוטוגראנדה - אחד מאתרי הנופש היוקרתיים של ספרד/GettyImages

השוטרים שהוזעקו למקום מצאו את רוטמן פצוע במצב קשה, על אף שדייוינדר כלל לא השתמש בנשק כשתקף אותו. רוטמן הובהל לבית החולים ושם מת מפצעיו. הרשויות ממתינות לתוצאות הנתיחה שלאחר המוות כדי לקבוע את סיבת מותו. דייוינדר עזב את המסעדה לאחר התקיפה, אך מאוחר יותר זוהה הודות לעדים שנכחו במקום ונעצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully