וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חצי מאה: נמצאו הריסות מטוס שנשא קבוצת כדורגל בצ'ילה

מטפסי הרים טוענים כי הם מצאו את ההריסות של מטוס שהתרסק בשנת 1961, ועליו 34 איש, בהם שמונה שחקני קבוצת כדורגל מקומית. הם מסרבים למסור את מיקומו המדויק של אתר ההתרסקות מחשש שיהרס

מטפסי הרים בצ'ילה עם הריסות של מטוס שהתרסק לפני יותר מ-50 שנה בהרי האנדים, ינואר 2015. AP
מטפסי ההרים עם הריסות המטוס/AP

מטפסי הרים בהרי האנדים בצ'ילה טענו היום (שני) כי הם מצאו את ההריסות של מטוס שנעלם לפני יותר מחצי מאה ועליו שחקנים של קבוצת כדורגל מקומית. תמונות של המטוס, שהתרסק בשנת 1961, מדגם "דאגלס DC–3" פורסמו בטלוויזיה המקומית ומטפסי ההרים סיפרו כי הן צולמו במאולה, כ-300 קילומטרים מדרום לבירה סנטיאגו.

"המטוס נמצא בגובה של 3,200 מטר, בפסגת ההר", סיפר לאונרדו אלבורנוז, אחד ממטפסי ההרים. "חלק גדול מגוף המטוס עדיין נמצא שם, דברים רבים פזורים בשטח, כולל עצמות אדם. לכן, הסיפור הזה נכתב מחדש, מאחר שזה לא מה שנאמר בזמנו".

עוד ידיעות מהעולם
אחרי עשור ועל רקע הסנקציות: פוטין מבקר במצרים
האם המגיש הבכיר באמת חמק מפגיעת קטיושה של חיזבאללה?

על המטוס היו 34 נוסעים בזמן ההתרסקות, וההערכות הן שכולם נהרגו. בין הנוסעים היו שמונה שחקנים בקבוצת הכדורגל "גרין קרוס", מאמן הקבוצה וחברי צוות וחברים נוספים שהיו בדרכם לעיר הבירה ממשחק בעיר אוסורנו. טענותיהם של מטפסי ההרים סותרות את מה שהיה ידוע עד עכשיו – שלפיו המטוס אותר ליד העיר לינרס.

מטפסי ההרים סירבו למסור את המיקום המדויק של אתר ההתרסקות לתקשורת המקומית, משום שהם חוששים שאנשים רבים יגיעו אליו ויהרסו אותו, על אף שהוא מבודד ומרוחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully