וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיות הצטלמו בעירום במקדש – והוגלו מהארץ

סלפי מלא חרטה: שתי אחיות נעצרו, נקנסו וגורשו מקמבודיה לאחר שחשפו את ישבניהן במקדש בודהיסטי קדוש. "התנהגותן השפיעה על קדושת המקום"

חשפו ישבנים במקדש בקמבודיה – והוגלו מהארץ. Cambodiaexpatsonline, צילום מסך
"הן פגעו בקדושת המקום". האחיות שנעצרו/צילום מסך, Cambodiaexpatsonline

לינדסי אדמס בת ה-22 ואחותה לסלי בת ה-20 הצטלמו בעירום חלקי במקדש פריה חאן הנמצא באתר המורשת העולמי אנגקור ואט שבקמבודיה. האחיות, תושבות אריזונה, "הורידו את מכנסייהן עד הברכיים וצילמו את ישבנן", כך דיווחו השוטרים שהגיעו למקום ועצרו את הנערות השובבות.

לטענתן, הן לא ידעו שמדובר באחד המקדשים הבודהיסטים הקדושים בעולם ולכן הרשו לעצמן להשתעשע. השתיים נקנסו ב-500 דולר וקיבלו שישה חודשי מאסר על תנאי. בנוסף, הן נמצאות בתהליך של גירוש מקמבודיה - ונאסר עליהן לחזור למדינה ב-4 השנים הקרובות.

חשפו ישבנים במקדש בקמבודיה – והוגלו מהארץ. Cambodiaexpatsonline,
תמונה אחרת של האחיות הפרובוקטיביות/Cambodiaexpatsonline

אנגקור היא האטרקציה התיירותית הפופולארית ביותר בקמבודיה, לשם מגיעים תיירים רבים מכל העולם כדי לבקר במקדשים השונים, כשבראש חשיבותם נמצא המקדש "אנגקור ואט" המפואר, שנחשב למבנה הפולחני הגדול ביותר בעולם.

"אולי הן לא ידעו שמדובר במקום קדוש, אבל התנהגותן השפיעה על קדושת המקום, עם אם בלי ידיעתן", אמרה צ'אן סאן קיריה, מנהלת תוכנית ההגנה על אתר המורשת אנגקור, "התיירות הודו כי עשו טעות כשהצטלמו בעירום במקום הקדוש הזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חשפו ישבנים במקדש בקמבודיה – והוגלו מהארץ. Cambodiaexpatsonline, צילום מסך
האחיות נעצרו וגורשו מקמבודיה/צילום מסך, Cambodiaexpatsonline

האחיות אדמס לא היו היחידות שקיבלו כרטיס טיסה לכיוון אחד מקמבודיה. שלושה תיירים צרפתיים גורשו גם הם בסוף השבוע האחרון מקמבודיה לאחר שהצטלמו בעירום במקדש אחר שבאזור אנגקור.

אנחנו לא יודעים מה מפתה אנשים להצטלם בעירום בבתי מקדש בקמבודיה, אבל אם אתם במקרה מסתובבים באזור ונורא מתחשק לכם לחכך ישבנכם בפסל של וישנו - אולי כדאי שתלמדו לדחות סיפוקים.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully