וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירים רכבו על קטנוע בעירום - וגורשו מהמדינה

שלושה סטודנטים שכרו קטנוע ויצאו לטיול ליד בירת קמבודיה - בלי בגדים. הם נעצרו לאחר מרדף משטרתי, נכלאו ויגורשו מהמדינה ללא יכול לחזור אליה

צילום חובבים יוטיוב

שלושה סטודנטים אירופאים נעצרו השבוע בקמבודיה, לאחר שיצאו לרכיבה על קטנוע – בעירום. הם צפויים להיות מגורשים מהמדינה כיוון ש"הפרו את המנהגים היפים והתרבות של המדינה".

השלושה – קרופורד בראון הבריטי בן ה-24, קטרינה אארניו בת ה-22 מפינלנד וגיאנקרלו אלוקה בן ה-30 מאיטליה, לומדים יחד באוניברסיטה בסקוטלנד ויצאו לטיול משותף בדרום- מזרח אסיה. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, השלושה שכרו טוסטוס, התפשטו ויצאו לנסיעה בעירום מחוץ לעיר הבירה פנום פן, אך מהר מאוד נעצרו על ידי שוטר שסיפר: "ראינו אותם חולפים לפני התחנה שלנו, אז הוצאנו הנחייה לשוטרים לנסוע אחריהם ולעצור אותם. הם נסעו בלי בגדים וזה היה לא מכובד וזה פגע בנו אז היינו צריכים לעצור אותם". הוא הוסיף ואמר כי המטיילים לא עצרו מיד כאשר המשטרה הורתה להם לעצור ולכן נוהל אחריהם מרדף, כיוון שהם ככל הנראה לא הבינו שהם עוברים על החוק: "אני לא יכול להרשות לזרים להתנהג ככה, אפילו אם הם לא מכירים את המנהגים בארצנו". הוא העריך שהשלושה תכננו לחצות את הגבול לווייטנאם – בעירום.

רכבו על אופנוע בעירום. צילום מסך
רכבו על אופנוע בעירום/צילום מסך

מפקד תחנת המשטרה המקומית התראיין לעיתון "פנום פן פוסט" והעריך כי זו הפעם הראשונה ש"אנשים זרים רוכבים על קטנוע בעירום בקמבודיה. המעשים שלהם מפרים את היושרה, המנהגים היפים שלנו ואת החוק הקמבודי". הוא המשיך וטען כי "אנחנו לא יכולים להרשות גילויים פורנוגרפיים כאלה בארצנו".

לאחר שהעבירו מספר ימים בכלא, מחלקת ההגירה הלאומית הוציאה הנחייה לגרש את השלושה מהמדינה כעונש ונראה כי הם יזכו לאיסור גורף לחזור אי פעם לקמבודיה, גם עם בגדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully