וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שלושה צעירים שודדים תחנת דלק באיומי סכין

8.2.2015 / 13:28

שניים מהצעירים נעצרו ואחד מהם זוהה כמשתתף בסרטון של שוד שאירע כמה חודשים קודם לכן. השני נעצר לאחר שהפר מעצר בית בגין שוד קודם וברשותו נמצאו פריטים החשודים כגנובים מזירת השוד בתחנת הדלק

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

היום (ראשון) פרסמה המשטרה סרטון וידאו שצולם במצלמת האבטחה בתחנת הדלק ובו מתועד שוד שאירע לפני כשבועיים בתחנת דלק בכביש החוף, בסמך לנתניה. לאחרונה נעצרו שני צעירים בחשד למעורבותם בשוד. על פי החשד, לתחנה נכנסו שלושה צעירים והצמידו סכין לצווארה של המוכרת כשהם מצווים עליה לפתוח את הקופה ולא להתקשר למשטרה. החשודים רוקנו את הקופה ואת הכספת וגנבו כמה חפיסות סיגריות ושתייה חריפה.

שוטרי תחנת נתניה ומפקד התחנה, ניצב-משנה דורון תורג'מן, הוזעקו למקום, והחקירה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה בתחנת נתניה. השוטרים פתחו בסריקות, ובתום מרדף רגלי עצרו חשוד המתאים לתיאור אחד השודדים וברשותו חלק מהרכוש שנשדד מהמקום. הקצין התורן זיהה את החשוד, תושב נתניה בן 21, כמי שהופיע בסרטון משוד שאירע חודשים ספורים קודם לכן באותו מקום, ושהאחראי לו טרם אותר. לאחר שהובא הצעיר לתחנה הוא הודה בשוד המזוין שיוחס לו בעבר וגם באירוע הנוכחי.

עוד בוואלה! חדשות:
שנתיים לפני תום מאסרו: ראש "מחתרת בת עין" משתחרר מהכלא
ראש ארגון הפשע המרכזי ביפו נעצר בחשד לסחיטה באיומים
אמו של השבוי שראשו נערף: "ממשל אובמה לא עשה כלום לשחרור ילדינו"

תיעוד: שדדו תחנת דלק באיומי סכין. צילום מסך
הצמידו סכין לצווארה של המוכרת וציוו עליה לפתוח את הקופה/צילום מסך

כשסיים הקצין התורן, מפקח דוד מיילך, את משמרתו ויצא מהתחנה, הוא הבחין בבחור ששותה בירה מול התחנה. הוא זיהה את האיש, תושב נתניה כבן 20, כנאשם בתיק דומה שאירע בפורים לפני כשנה, ובו שדד לכאורה יחד עם אחרים נהג אוטובוס. קצין הנוער שטיפל באירוע הקודם זכר כי הנאשם נמצא במעצר בית עד תום ההליכים ולכן הופתע לפגוש אותו מול התחנה בעודו שותה בירה.

כשהנאשם עוכב לתחנה ניתן היה להבחין כי נעליו תואמות את נעלי אחד השודדים בתיעוד, ובחיפוש על גופו נתפס מכשירה הסלולרי של אחת המוכרות וכן פריטים החשודים שנגנבו מזירת השוד. בחקירתו גם הוא קשר את עצמם לשוד, ונגד השניים צפוי להיות מוגש כתב אישום.

לפנייה לכתב: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully