וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבית האבות בחיפה: הוארך מעצר הקשישה החשודה

8.2.2015 / 0:15

בית משפט השלום בעיר הורה על הארכת מעצרה בשלושה ימים של בת ה-82, החשודה כי דקרה ביום שישי למוות את חברתה לחדר. היא תועבר לבדיקה פסיכיאטרית ובהתאם לתוצאותיה ייקבעו תנאי מעצרה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: ניב פוקס

בית משפט השלום בחיפה הורה אמש (שבת) על הארכת מעצרה בשלושה ימים של הקשישה בת ה-82, החשודה כי רצחה את חברתה בת ה-90 ביום שישי בבית אבות בעיר. היא תועבר לבדיקה פסיכיאטרית ובהתאם לתוצאותיה ייקבעו תנאי מעצרה. השופט הוציא צו איסור פרסום על שמה עד מחר בצהריים. הגופה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. פתולוג מטעם הסנגוריה הציבורית יהיה נוכח בזמן הנתיחה.

ביום שישי נמצאה גופתה של בת ה-90, עולה מברית המועצות לשעבר, בחדר בבית האבות "בן יהודה", כשעל גופה סימני אלימות. שותפתה לחדר, גם היא עולה מברית המועצות, נעצרה בחשד למעורבות ברציחתה. בחקירתה טענתה כי לא היה לה סכסוך קודם עם חברתה.

חשד לרצח בבית האבות - כותרות נוספות:
בת 90 נהרגה בקטטה עם חברתה לחדר בבית אבות בחיפה
הרצח בבית האבות: "היא התנפלה עליי עם סכין כששכבתי במיטה"

בית משפט השלום בחיפה האריך בשלושה ימים את מעצרה של קשישה בת 82 החשודה ברצח חברתה בת ה-90 בבית אבות בעיר. ערן גילווארג
הקשישה החשודה ברצח, הערב בבית המשפט/ערן גילווארג

סנגורה מטעם הסניגוריה הציבורית, עו"ד ליאוניד פרחובניק, אמר לאחר הדיון כי הקשישה "טוענת להגנה עצמית". לדבריו, היא הגנה על עצמה לאחר שחברתה לחדר התנפלה עליה עם סכין. "על גופה נמצאו סימני חבלה ודקירה. אני מצפה שהמשטרה תבחן את טענותיה ותעשה בדיקה שתבחן איך נגרמה החבלה על גופה", אמר.

רב-פקד זיו מלמוד, ראש משרד החקירות בתחנת משטרת חיפה, אמר כי "יש דיווח על מאבק שהתנהל בין השתיים, אך לא ידועים פרטים לגבי אותו מאבק". לדבריו, "זה עדיין בחקירה ולא ידוע על סכסוך שהיה ביניהן". הוא הוסיף כי ככל הידוע, החשודה והמנוחה לא התלוננו בעבר על עימותים או על תקיפות הדדיות וכי טרם ידוע מה אירע לפני הריב שפרץ ביניהן.

(עדכון ראשון: 21:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully