וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת מפקד התחנה החשוד בהטרדה: "השוטרת מחפשת לנקום באבי"

7.2.2015 / 15:03

לירון איבגי, בתו של מפקד תחנת באר שבע נצ"מ משה איבגי החשוד שהעיר הערות מיניות לשוטרת בהיריון, טענה כי הוא חף מפשע. "30 שנות עבודה נזרקו לפח בגלל אישה שהחליטה לתפוס טרמפ על שערוריית הניצבים"

יח"צ - חד פעמי

לירון איבגי, בתו של מפקד תחנת באר שבע, ניצב-משנה משה איבגי, החשוד שהטריד מינית שוטרת בהיריון, יצאה היום (שבת) להגנה על אביה וטענה כי הוא חף מפשע. לטענתה, השוטרת שהתלוננה על אביה עשתה זאת מתוך נקמה.

"הדמות העיקרית לחיקוי בשבילי היא אבא שלי, אדם המלא בנתינה", כתבה איבגי בפייסבוק. "אדם שנותן מעצמו בשביל הזולת, אדם שחי ונושם את העבודה שלו. הוא הקדיש 30 שנה מהחיים שלו לבניית קריירה כמו שלו. 30 שנה אנשים מעריצים את אבא שלי ומנשקים את האדמה שהוא דורך". עוד היא כתבה כי "בכל מקום שאני הולכת ואני מציינת שאני הבת של משה איבגי, מיד אני רואה את הכבוד בעיניים של האנשים. איך הם מדברים עליו בעיניים נוצצות ומציינים בפניי שהוא שוטר מדהים. כשהוא קיבל את התפקיד החדש הרגשתי את האושר בלבו. בחיים שלי לא ראיתי את אבא שלי כל כך מאושר, כל כך מסופק וכל כך גאה בעצמו".

לקריאה נוספת על הפרשה
קרובי הקצין שחשוד בהטרדה: "יילחם על חפותו, יישאר במשטרה"
החשוד שהטריד שוטרת בהריון: מפקד תחנת ב"ש, משה איבגי

משה איבגי, מפקד משטרת באר שבע. חטיבת דובר המשטרה
"ממש לא האיש שמציגים אותו". ניצב-משנה משה איבגי/חטיבת דובר המשטרה

בהמשך הוסיפה איבגי כי "מגרד לו בלי המדים שלו! ואני בטוחה שהוא האיש שהכי מתאים לתפקיד, ללא ספק! ביום אחד הכול נהרס. 30 שנים של עבודה נזרקו לפח והכול בגלל אישה שמחפשת נקמה. אבא שלי ממש לא האיש שמציגים אותו. הכי קל לאנשים לדבר ואז להאשים. כבר כמעט שנתיים שעברו מאז המקרה והיא החליטה לתפוס טרמפ על כל שערוריית הניצבים ובהמשך להחלטה להעביר אותה לתפקיד אחד. מעניין לא? אני לא מבינה מה המטרה להרוס בן אדם ואת השם המכובד שלו שעבד עליו שנים מבלי לזכור שיש לו משפחה שלמה מאחור".

לטענתה, "הנזק כבר נעשה. מעכשיו אני מקווה שכל ההחלטות יעשו באופן הוגן, מבלי כל הרעש של התקשורת, שרק צמאה למידע גם כשהוא שקרי. אני מקווה שהאמת תצא לאור והתוצאות יהיו ההפך מהמצופה. אני מאמינה באבא שלי לא משנה מה, ותאמינו לי שאם ייצא לכם להכיר אותו, אתם תדעו על מה אני מדברת".

בא כוחה של המתלוננת, עורך הדין גיא אופיר, מסר בתגובה: "מדובר בילדה שעוברת תקופה קשה שלא באשמתה. לא שופטים אדם בשעת צערו ובוודאי שלא ילדה. על כן לא ננהל ויכוח עם ילדה מעל דפי האינטרנט, עם זאת אציין שהתיאור העובדתי שהיא נותנת אינו מדויק. ההטרדות התרחשו גם בתקופה האחרונה, ויש ראיות בכתב ועדים לגרסת המתלוננות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

איבגי נחקר ביום שלישי במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים שבירושלים, בעקבות מכתב תלונה שהעביר עורך דינה של השוטרת, עו"ד גיא אופיר, למחלקה. במכתב נטען כי מפקד התחנה התנהל "באופן בלתי ראוי העולה כדי הטרדה מינית". על פי התלונה, שפורסמה לראשונה בערוץ 10, "במסגרת ישיבה שהתקיימה כאשר השוטרת הייתה בחודש החמישי להריונה, פנה אליה מפקד התחנה בפני כל הנוכחים ושאל אותה באיזה חודש היא נמצאת".

לטענת עורך הדין, "לאחר שהשיבה לו כי היא בחודש החמישי, אמר כי יש לו פנטזיה מינית לקיים יחסי מין עם בחורה בחודש החמישי להריונה". דברים אלה, לדבריו, נאמרו בפני שוטרים אחרים וגרמו לשוטרת אי-נוחות רבה ותחושת בושה. עוד נטען במכתב כי בחודש אוקטובר האחרון התכתב מפקד התחנה עם השוטרת ושאל אותה מה בכוונתה ללבוש לערב היחידה. לטענתה, המפקד ביקש ממנה כי תשלח לו תמונות שלה בחצאית, באומרו: "כולה חצאית". לסיכום, נכתב: "לא יכול להיות חולק שמדובר בדברים חמורים, העולים כדי הטרדה מינית, ושאינם ראויים להיאמר כלל, בוודאי שלא על ידי דמות בכירה במשטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully