וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בניו זילנד: ישראלית נהרגה ועוד 5 נפצעו

7.2.2015 / 10:32

שלושה זוגות של ישראלים בשנות ה-60 של חייהם נפגעו כשהרכב ששכרו הידרדר לתהום באי הדרומי, ליד העיר קרייסטצ'רץ'. דיווח: הרכב נפל מגובה של 40 מטרים. הודעה נמסרה למשפחות. צפו בפינוי הנפגעים מהזירה

צילום: ONENEWS

תיירת ישראלית בשנות ה-60 לחייה נהרגה אתמול (שישי) בתאונת דרכים באי הדרומי בניו זילנד. כמו כן, חמישה ישראלים נוספים, גם הם בשנות ה-60 לחייהם, נפצעו בתאונה, בהם אחת באורח קשה. הודעה נמסרה למשפחות.

עוד בוואלה! חדשות:
הרצח בבית האבות: "היא התנפלה עליי עם סכין כששכבתי במיטה"
הורי החטופה האמריקנית שבידי דאעש: "מקווים שהיא בחיים"
וושינגטון מפנה את הגב: סגן הנשיא לא ינכח בנאום נתניהו

זירת התאונה שבה נפגעו ישראלים באי הדרומי בניו זילנד, 07 בפברואר 2015. ניו זילנד הראלד, צילום מסך
זירת התאונה בניו זילנד, היום/צילום מסך, ניו זילנד הראלד

התאונה אירעה כשהרכב המסחרי שאותו שכרו שלושת הזוגות הידרדר ונפל לתהום מגובה של 40 מטרים באזור העיר קרייסטצ'רץ'. על פי הדיווחים, מותה של התיירת נקבע בזירת התאונה. ארבעה אחרים הוטסו באמצעות מסוק לבית החולים בקרייסטצ'רץ' - אחת מהפצועות פונתה במצב קשה, עוד אחת במצב בינוני ושני גברים במצב קל. פצוע נוסף באורח קל פונה באמבולנס לבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מסוק מפנה את הישראלים הפצועים בתאונה בניו זילנד, 07 בפברואר 2015. ONENEWS, צילום מסך
המסוק שפינה את הפצועים בתאונה/צילום מסך, ONENEWS

על פי דיווח באתר TVNZ, ייתכן שההרוגה לא חגרה חגורת בטיחות בזמן הנסיעה. טרם ברור מה גרם לרכב לסטות מהכביש הראשי וליפול לתהום.

דובר מטעם כוחות ההצלה מסר כי לקבוצה היה מזל שרק אדם אחד מבניהם נהרג. לדבריו, הרכב המסחרי נפל כ-20 מטרים עד שהחל להתהפך כמה פעמים. שלושת הגברים הצליחו להימלט מכלי הרכב, בזמן שהנשים נלכדו בו. אחד מהם הזעיק עזרה ושניים נוספים התמוטטו לאחר שחילצו את עצמם מהרכב המסחרי.

האזור שבו אירעה התאונה

שלשום נהרג צעיר ישראלי בן 24 בתאונת דרכים בהודו. לפי הידוע, הצעיר מת אחרי שנפל מקרון הרכבת שבה נסע ממומביי לגואה. אין חשד לפלילים באירוע, והודעה נמסרה למשפחתו. במחלקה לישראלים בחו"ל של משרד החוץ מטפלים בהעברת הגופה לישראל.

בשבוע שעבר נהרג אזרח ישראלי נוסף בחו"ל. האיש נקבר תחת מפולת שלגים שאירעה באתר סקי הסמוך לעיירה אינטר-לאקן שבמערב שוויץ - כך נמסר ממשרד החוץ. גם במקרה זה התערב משרד החוץ במטרה להטיס את גופתו ארצה.

לפניות לכתבת: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully