וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: ערך מחקר שינה מזויף, אנס 100 נשים – והפיץ תיעוד

הידיוקו נוגוצ'י, בן 54, נעצר לאחר שעל פי החשד התחזה לרופא ופיתה נשים להגיע להשתתף במחקר, ואז סימם אותן ואנס אותן. הוא אף תיעד את המעשים ומכר את הסרטונים לאתרי פורנו תמורת כ-100 אלף דולר

רופא. ShutterStock
לחשוד לא הייתה כל הכשרה רפואית/ShutterStock

משטרת יפן עצרה לאחרונה אדם החשוד שהתחזה לרופא, פרסם מחקר שינה מזויף, וסימם ואנס כמאה נשים שהגיעו להשתתף בו לאורך כשנתיים. האיש, הידיוקו נוגוצ'י בן ה-54, חשוד גם כי תיעד את מעשי האונס ומכר את הסרטונים לאתרי פורנוגרפיה.

על פי החשד, ב-2012 פרסם נוגוצ'י מודעה לאיתור מועמדות להשתתפות במחקר הקשור ללחץ הדם בזמן השינה, ובה הזמין נשים משנות העשרה ועד לשנות ה-40 לחייהן ליצור עמו קשר. עם זאת, לחשוד לא הייתה כל הכשרה רפואית, והמחקר היה רק תחבולה כדי להיות לבד עם הנשים ולתקוף אותן מינית.

עם הגיען להשתתף במחקר, נהג נוגוצ'י להזריק לנשים סם הרגעה, וכשהיו מחוסרות הכרה היה אונס אותן, תוך שהוא מתעד את המעשה בווידאו. את הסרטונים הוא העלה לאינטרנט בעצמו או מכר לאתרי פורנוגרפיה. להערכת המשטרה המקומית, הוא הרוויח כמאה אלף דולר ממכירת הסרטונים.

נוגוצ'י נעצר לאחר שאחת הנשים שנפלה קורבן למזימתו ראתה את עצמה בתיעוד, ומחקירת המשטרה עלתה השיטה שנקט בעשרות מקרים שונים. עד כה הוא נאשם באונס של חסר ישע בכ-40 מקרים בכל רחבי יפן, אך בחקירתו הוא הודה כי עשה זאת לכמאה נשים בסך הכול.

עוד ידיעות מהעולם:
דוח סודי של הפנטגון: "פוטין סובל מאוטיזם"
לראשונה בעולם: בריטניה אישרה "הפריה תלת-הורית"
"הנזיר שנמצא חנוט אחרי 200 שנה - לא מת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully