וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח סודי של הפנטגון: "פוטין סובל מאוטיזם"

צוות חשיבה מיוחד שחיבר מסמך מסווג עבור משרד ההגנה בשנת 2008, קבע כי נשיא רוסיה לקה בתסמונת אספרגר כתוצאה משבץ מוחי שלקתה אמו במהלך ההיריון. "האובססיה שלו לשליטה מוחלטת היא פיצוי לכך"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חובש משקפיים מיוחדים בביקור במתקן מחקר בסנט פטרסבורג, ינואר 2015. AP
הדוח חובר על בסיס ניתוח סרטונים של הופעותיו בציבור. ולדימיר פוטין/AP

דוח סודי של הפנטגון קובע כי ולדימיר פוטין סובל מתסמונת אספרגר שנגרמה לו לאחר שאמו לקתה בשבץ מוחי בזמן ההיריון עמו. על פי המחקר, שחובר בשנת 2008, כתוצאה מהשבץ נפגעה ההתפתחות המוחית של פוטין במהלך ילדותו. לדברי החוקרים, הסגנון הסמכותני של פוטין והאובססיה שלו ל"שליטה מוחלטת" נועדה לפצות על מצבו הבריאותי.

הדוח נכתב על ידי צוות חשיבה מיוחד עבור צבא ארצות הברית והוכן על ידי ברנדה קונורס, מומחית לניתוח תנועות במכללת הצי ברוד איילנד. היא ניתחה סרטונים שבהם נראה פוטין בציבור מאז שנת 2000, על אף שלא עלה בידי לבדוק סריקות של פעילות מוחו של נשיא רוסיה. הדוח קבע כי "נשיא רוסיה סובל מפעילות לא סדירה במוח" והדגיר את האספרגר: "הפרעה אוטיסטית שמשפיעה על כל החלטותיו".

עוד ידיעות מהעולם
נשיאת ארגנטינה לעגה לשפה הסינית - ועוררה תקרית דיפלומטית
תיעוד: הרודן הקשיש של זימבבואה נופל במדרגות
ארה"ב תחמש את אוקראינה?: "לא נתעלם מהטנקים של רוסיה"

עוד נכתב בדוח כי ייתכן שמוחו של פוטין סבל מפגיעה במהלך ההיריון, שגרם לאמו ללקות בשבץ. דבר זה, נכתב, יכול להשפיע על הדרך שבה הוא חושב ומזיז את חלק גופו הימני. בין אלו שמצוטטים בדוח הוא פרופסור סטיבן פורג'ס, פרופסור לפסיכיאטריה באוניברסיטת קרוליינה הצפונית, שטען: "פוטין לוקה בצורה מסוימת של אוטיזם".

מעשיו של נשיא רוסיה זכו לביקורת חריפה במהלך השנה האחרונה, במיוחד לנוכח פעולותיה של רוסיה באוקראינה. מוסקבה החליטה לספח את חצי האי קרים ולסייע לבדלנים במזרח אוקראינה במאבקם בשלטונות בקייב, חרף הבידוד הבינלאומי שנגזר עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully