וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון להוריו של אורון שאול: "מחויב להחזיר אותו הביתה"

שר הביטחון נפגש עם זהבה והרצל שאול, הוריו של סמ"ר אורון שאול שנהרג במהלך "צוק איתן" ושגופתו נותרה בשטח רצועת עזה. "אני מתחייב להשיב את אורון ואת סגן הדר גולדין, אבל זה עניין לא פשוט שעלול לקחת זמן"

משה יעלון, בפגישתו היום עם הוריו של לוחם גולני אורון שאול ז"ל, פברואר 2015. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יעלון עם הוריו של אורון שאול, זהבה והרצל, היום/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

שר הביטחון משה יעלון נפגש הבוקר (חמישי) עם הוריו ואחיו של סמל ראשון אורון שאול, לוחם גולני שנהרג במבצע "צוק איתן" ושגופתו לא הוחזרה בתום הלחימה. בפגישה קיבלו בני המשפחה, ההורים זהבה והרצל והאחים אופק ואבירם, עדכון משר הביטחון בנוגע לניסיונות ולפעילות להשיב את גופתו לישראל. בפתיחת הפגישה העניקו בני המשפחה ליעלון תמונה של יקירם וביקשו ממנו להניח אותה בלשכתו.

"אני מחויב להחזיר את אורון וגם את סגן הדר גולדין לישראל, ודלתי פתוחה בפניכם בכל עת", אמר השר בפגישה שבה נכח גם מתאם פעילות השבויים והנעדרים מטעם ראש הממשלה, אל"מ (מיל') ליאור לוטן ונציגי צה"ל. לדברי השר, "נעשים מאמצים בכל ערוץ אפשרי ובכל אמצעי אפשרי כדי שיהיה קצה חוט שיאפשר לנו להשיב אותם. אנחנו מנסים לעשות זאת בכל הערוצים העומדים לרשותנו".

עוד ידיעות צבא וביטחון בוואלה! חדשות
חשד: 3 לוחמי גולני בזזו כסף מבית פלסטיני ב"צוק איתן"
ניסיון למנוע משבר? ישראל מרחיבה את הפעילות עם עזה
המאבק באלימות המתנחלים: אמצעי לחימה רבים נתפסו ביצהר

עם זאת, הבהיר השר כי לא מדובר במשימה פשוטה בעיקר בגלל המצב ברצועה, ושליטת חמאס בה. "חמאס הוא ארגון טרור אכזרי וחסר מעצורים, שחיי אדם, רגישות של הורים והומניות לא היו ולא יהיו חלק מדרכו, מה שהופך את המשימה לקשה עוד יותר. אנחנו מתמודדים עם ארגון שלא באמת דואג לאזרחיו ומשתמש בנשים וילדים לצרכים טרוריסטיים וציניים. אבל גם העובדה הזו אינה מרפה את ידינו. אנחנו מנסים הכול, בכל המישורים, מול כל גורם אפשרי. זה לא עניין פשוט והוא עלול לדאבוני לקחת זמן".

עוד הוסיף יעלון כי הודות למאמצים הרבים "בעיתוי מסוים זה יבשיל", אך סייג והוסיף ש"נדרשת סבלנות כי מדובר בסוגיה מורכבת ביותר". "אנחנו מפעילים מנופים שונים, ואנחנו לא מפסיקים לרגע לחשוב על כל דרך שתסייע לנו להשיב את אורון לישראל. יש צוותים בצה"ל ובשאר זרועות הביטחון שזה תפקידם, והם אינם חוסכים מאמצים לשם כך. זהו פצע פתוח, בראש ובראשונה לכם, ואני מרגיש מחויב לחלוטין להחזיר את אורון הביתה".

משה יעלון, בפגישתו היום עם הוריו של לוחם גולני אורון שאול ז"ל, פברואר 2015. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יעלון עם תמונתו של אורון שקיבל מהורי החייל שנהרג/משרד הביטחון, אריאל חרמוני
משה יעלון, בפגישתו היום עם הוריו של לוחם גולני אורון שאול ז"ל, פברואר 2015. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
משה יעלון, בפגישתו היום עם הוריו של לוחם גולני אורון שאול ז"ל, פברואר 2015/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully