וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב הגיע, בפברואר: "ראיתי את השמש וחתכתי לים"

5.2.2015 / 16:27

הטמפרטורות החמימות הוציאו את תושבי תל אביב והתיירים לחגוג בחוף הים. "בקיץ מתגעגעים לגשם, בחורף מחפשים שמש". כדאי לנצל את החום, כי המגמה תתהפך בשבת עם התקררות ניכרת ובראשון יחזור הגשם

צילום: דוד קורן, עריכה: ניב פוקס

החום החריג לתקופה זו של השנה הוציא היום (חמישי) את התל אביבים לחוף הים כדי ליהנות מקרני שמש חמימות באמצע החורף. "בכל פעם שיש יום שמש אני מגיעה לכאן", סיפרה טלי, תושבת העיר. "הבוקר דווקא יצאתי לעבודה עם מגפיים, אבל כשראיתי שיצאה השמש מיד ירדתי לים. בקיץ אני כמעט כל יום בים". לדבריה, "בקיץ מתגעגעים לקור ולגשם ובחורף מחפשים קצת חום ושמש, זה תמיד ככה".

חוף הים, תל אביב, היום. פברואר 201. ראובן קסטרו
ספורטיביים בחוף בתל אביב, היום/ראובן קסטרו

שער וטל מתל אביב החליטו לנצל את הימים הראשונים שלאחר השחרור מהצבא כדי לתפוס קצת ים. "אין על הים", הסכימו. "בכל הזדמנות שיש לנו, אנחנו מגיעות לכאן".

לא רק הישראלים יצאו לחגוג את מזג האוויר בחוף הים, גם תיירים הגיעו לחוף כדי ליהנות מהאביב שקפץ לבקר. בני הזוג מרקו והלנה מצרפת מתענגים על מזג האוויר, השונה כל כך מזה שבמולדתם. הם הגיעו לישראל לשלושה שבועות, כדי לחגוג את יום ההולדת של הלנה. "זה עושה כל כך טוב לראות את השמש. בפריז עכשיו מינוס שתי מעלות!", אמר מרקו בחיוך.

עוד בוואלה! חדשות:
הניצב החשוד בהטרדה מינית: מפקד מחוז חוף חגי דותן
לא מכירים את הרצוג, לא אוהבים את לבני
כך הכשילה רוסיה את הגינוי לחזבאללה במועצת הביטחון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חוף הים, תל אביב, היום. פברואר 201. ראובן קסטרו
מזג אוויר מעולה לריצה/ראובן קסטרו

ויש גם מי שבא לים כדי לברוח קצת מהמצב. הדסה ובועז, זוג פנסיונרים מתל אביב, מגיעים כבר 50 שנה בכל יום כמעט לים. לדבריהם, "זה הדבר היחיד שמצליח להרגיע אותנו במדינה הזאת". לעומתם, רני סוסקין וחברי ה"פרלמנט" שלו, מגיעים לחוף דווקא כדי לדבר על המצב. "אנחנו הפרלמנט של מציצים", קבע. "מביאים את העיתונים, משווים, מדברים על מה שקורה ומתלבטים למי להצביע בבחירות הקרובות. שני הצדדים של המפה מיוצגים כאן". אף שכעת חודש פברואר, עורו של סוסקין צרוב מהשמש. "אני משתדל להגיע כל יום. פעם עבדתי אז זה לא תמיד התאפשר, אבל היום כשאני בפנסיה, כל פעם כשיש יום כמו היום - אני כאן, בחוף הים".

כדאי לנצל את מזג האוויר הנוח, כי הוא יימשך גם מחר. הלילה צפוי להיות בהיר עד מעונן חלקית. מחר יורגשו טמפרטורות גבוהות יחסית לעונה בכעשר מעלות, יהיה חם ויבש וייתכן אובך קל. החל מיום שבת תחול התקררות - הטמפרטורות ירדו וייעשה מעונן חלקית עד מעונן. ביום ראשון צפויה התקררות ניכרת והטמפרטורות כבר ייעשו נמוכות מהרגיל בעונה. כמו כן, ייתכן גשם קל בצפון הארץ ובמישור החוף.

לפנייה לכתבת מור שמעוני -mor.shimony@walla.com

חוף הים, תל אביב, היום. פברואר 201. ראובן קסטרו
כל אחד והספורט שלו/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully