וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פה בתולות? קבלו הצצה לכנס בנות הים השנתי

בזמן שאריאל מוותרת על קולה כדי להיות בת אדם - יותר מ-300 נשים וגברים מוציאים מכיסם אלפי דולרים כדי להיות בני ובנות ים. צפו בכנס בנות הים היוקרתי שנערך לאחרונה

עמוד היוטיוב NC Merfest

מיליוני ילדים חולמים להיות כמו אריאל, בת הים הקטנה, אבל רק מעטים השקיעו את מיטב כספם כדי להפוך לבני ובנות ים אמיתיים ככל האפשר. לכנס בתולות הים השנתי הגיעו יותר מ-300 גברים ונשים כדי להשוויץ בשיער הגולש, בקונכיות שעל החזה ובזנבות המרהיבים שלהם - שעלותם 4,000 דולר.

בכנס השנתי לבנות ובני הים, "מרפסט", שנערך בחודש שעבר בקארי, צפון קרוליינה, זכו "בני הים" להשתתף בסדנאות דוגמנות, ללמוד איך לעצור את נשימתם מתחת למים ולקחת חלק בשיעור שחייה מקצועי בהדרכת האנה פרייזר, שנחשבת לבת הים המפורסמת בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
האנה פרייזר, בת הים המפורסמת העולם. פייסבוק, צילום מסך
היי. תראו. זאת האנה פרייזר, בת הים המפורסמת ביותר בעולם!/צילום מסך, פייסבוק
האנה פרייזר, בת הים המפורסמת העולם. פייסבוק, צילום מסך
שככל הנראה מתפקדת כבת ים אמיתית בחיי היום יום שלה/צילום מסך, פייסבוק

האירוע נועד למעריצים מושבעים בלבד - שמוכנים לסבול את הכאב שמגיע עם הפיכתם לבת ים. שון נורמן, בן ים המשתתף בכנס, סיפר שזה לא פשוט בכלל לשים את זנב הסנפיר עליך, שאולי מרגיש כמו קשקשי דגים אמיתיים - אבל נמתח על הגוף ויוצר הרגשה לא נעימה במיוחד, "זה מסובך. הזנב נמתח על העור ומדגיש חלקים מוצנעים. זה קצת מביך", הוא מספר, "אתה לא יכול להיראות טוב כשאתה מנסה להיכנס לדבר הזה. אנו נעזרים בחברים שלנו כדי לשים את זה עלינו ומשתמשים לא פעם בחומרי סיכה, כמו שמן קוקוס".

האירוע יוצא הדופן הזה צולם על ידי הצלם ארתור דרוקר, בן ה-60 מקליפורניה שבתור האדם הרגיל היחיד באירוע סיפר: "לרובם התשוקה להיות בת-ים מתחילה בילדות. הכנס הזה נועד לאנשים שרוצים לטפח את אישיות בת הים שלהם, אותם הם מזניחים בחיי היומיום - ללא חשש שמקורביהם או משפחתם תשפוט אותם".

השנה נערכה בכנס החתונה הראשונה של בן אנוש עם בת ים. קוקי רמירז, הכלה, מגדירה את עצמה "בתולת ים בכל רמ"ח אבריה" והחתן, ראלך דה ג'יסס, הסתפק בבגד ים שחור. החתן סיפר שאישיות בתולת החיים של קוקי העניקה לה חיים חדשים. "כשהיא נכנסת למים ושוחה – רואים את החיוך על פניה וזה שווה את כל האושר בעולם", הוא מספר, "היא משתנה לגמרי כשהיא שמה עליה את הזנב הזה. בשבילה, להיות בתולת ים הוא ביטוי לחופש וליצירתיות".

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully