וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ה-19 שהיא בת הים הרשמית של בריטניה

אחרי שהבינה כי לא תצליח להפוך לפיה, החליטה אמילי קיט להפוך לחצי אישה-חצי דג. היא תפרה לעצמה זנב, והתאמנה בשחיה ארבע שעות ביום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אוהבת להיות בת ים ולא מסוגלת לדמיין את עצמי עושה משהו אחר."/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאמילי קיט, בריטית בת 19 הייתה קטנה, היא לא רצתה להיות נסיכה כמו כל הילדות. אמילי רצתה להיות פיה. כשהבינה שזאת משימה קשה, החליטה להפוך לבת ים, ממש כמו אריאל בסרט המפורסם של דיסני. אמילי החליטה להגשים את חלומה, ותפרה לעצמה זנב באורך של קצת פחות משני מטרים. היא צבעה את שיערה והחלה להתאמן בשחייה במשך ארבע שעות ביום.

קיט עזבה אתת הקולג' בו למדה, וכעת היא מתפרנסת מאהבתה לבנות ים ומופיעה באירועים לילדים ומסיבות. "אני אוהבת להיות בת ים ולא מסוגלת לדמיין את עצמי עושה משהו אחר. הבנתי שתחפושת של פיה לא תהיה שימושית, גם כי לא הצלחתי לתפור כנפיים וגם כי לעולם לא אצליח לעוף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רוצה להשתמש במעמד שניתן לי כדי ליצור שינוי חיובי"./מערכת וואלה!, צילום מסך

ההשראה של אמילי היא מליסה, בת ים מארצות הברית שהכינה לעצמה זנב בשווי 19,000 שקלים כדי שתוכל לצלול איתו ולהחזיק זמן רב מתחת למים. עבור אמילי לא מדובר בתופעה חולפת, אלא במעשה עם מסר מאחוריו. "אני רוצה להעלות מודעות לשמירה על ניקיון החופים ושמירה על חייהם של בעלי חיים ימיים. אני רוצה להשתמש במעמד שניתן לי כדי ליצור שינוי חיובי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully