וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפורנו באוניברסיטה: "יהיה מביך לחזור ללימודים"

בת ה-19 שצילמה סרטון פורנו בספריה של האוניברסיטה בה היא לומדת, הפכה לכוכבת רשת. התמונות החושפניות שהיא מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה מסבירות איך הכל התחיל

קנדרה סאנדרלנד נעצרה לאחר שצילמה פורנו בספריה של האוניברסיטה/צילום חובבים, יוטיוב

לפני מספר ימים סיפרנו לכם על קנדרה סאנדרלנד, סטודנטית בת 19 מאורגון שמיצתה את החיים הסטודנטיאליים בקמפוס והחליטה לצלם סרטון בו היא מענגת את עצמה בספריה של המוסד החינוכי. בריאיון קצר שהעניקה, סיפרה כי צילמה את הסרטון מפני שהשתעממה.

קנדרה סאנדרלנד. טוויטר, צילום מסך
עכשיו גם בצילומי סטילס/צילום מסך, טוויטר

קנדרה, שנוהגת להשתמש בחשבון הטוויטר שלה בעיקר כדי לפרסם תמונות בהן היא מעשנת סמים ולא לובשת יותר מדי, השתמשה ברשת החברתית כדי להתייחס לתקרית. במקום להתנצל נניח, היא כתבה "מזל שאני לא לומדת עם האנשים האלה יותר. זה היה יכול להיות כל כך מביך!". לא, כי עכשיו זה נינוח ונורמלי לחלוטין.

בחשבון האינסטגרם שלה, המלא בתמונות שלה בשלל תלבושות חושפניות, היא כתבה בכותרת "כן. אני הבחורה הזו. תודה רבה לכם על התמיכה. לפניות בנושאים עסקיים נא לפנות אלי במייל. חיו את החיים והיו מאושרים" . לאחר שהפכה לכוכבת בשבוע האחרון היא פרסמה את התמונה הזו -

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"אתם לא אוהבים אותי? מגניב. אתם בטח גם לא מכירים אותי. חושבים שאני טיפשה? תצטרפו למועדון. הנקודה שלי היא שלא מזיז לי מה אתם עושים עם החיים שלכם אז אל תדאגו מה אני עושה עם שלי. אנשים שיש להם דברים נחמדים להגיד לי - תרגישו חופשיים לכתוב תגובות . מי שרוצה לדבר לא יפה - שימרו את זה לעצמכם. ותפסיקו לעקוב אחרי.

קנדרה סאנדרלנד. טוויטר, צילום מסך
קנדרה סאנדרלנד/צילום מסך, טוויטר

לאחר שהסרטון הפך לויראלי, קנדרה נעצרה וכעת היא מואשמת בהתערטלות בפומבי. אם תורשע, היא צפויה לקבל שנת מאסר אחת וקנס של קצת פחות מ-18,500 שקלים. בראיון קצר שערכה אמרה קנדרה כי "זה לא מה שאני רוצה לעשות בחיים. פשוט היה לי משעמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully