וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית נעצרה לאחר שצילמה פורנו בספריית האוניברסיטה

קנדרה סאנדרלנד בת ה-19 עלולה להישלח למאסר לאחר שפירסמה סרטון בו היא מענגת את עצמה בספרייה של האוניברסיטה בה היא לומדת. "היה לי משעמם" סיפרה לאחר מכן

קנדרה סאנדרלנד נעצרה לאחר שצילמה פורנו בספריה של האוניברסיטה/צילום חובבים, יוטיוב

כל סטודנט מכיר את הרגעים המשעממים בספרייה. רובם מפיגים את הרגעים המתים האלה על ידי משחק קנדי קראש, אחרים מצלמים סרטי פורנו. אחת כזאת היא קנדרה סאנדרלנד בת ה-19, שצילמה סרטון בו היא מענגת את עצמה במשך 17 דקות בספרייה של האוניברסיטה באורגון בה היא לומדת.

קנדרה סאנדרלנד. פייסבוק, צילום מסך
פה היא עוד לבושה יחסית/צילום מסך, פייסבוק

הסרטון הועלה לאתר Pornhub, שם זכה ליותר מרבע מיליון צפיות. לאחר מכן הוסר מהאתר, אך הוא זמין בכל הרשתות החברתיות. "זה יצר עניין רב בקמפוס. כולם מדברים על זה, אבל לדעתי האישית מדובר במעשה לא הולם" סיפר קליפורד האריס, סטודנט באותו מוסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קנדרה סאנדרלנד שצילמה פורנו בספריה של האוניברסיטה. Facebook, צילום מסך
וככה זה נראה תוך כדי/צילום מסך, Facebook

לאחר שהסרטון הפך לויראלי, קנדרה נעצרה וכעת היא מואשמת בהתערטלות בפומבי. אם תורשע, היא צפויה לקבל שנת מאסר אחת וקנס של קצת פחות מ-18,500 שקלים. בראיון קצר שערכה אמרה קנדרה כי "זה לא מה שאני רוצה לעשות בחיים. פשוט היה לי משעמם".

דובר מטעם האוניברסיטה מסר כי "אנחנו לא מעודדים התנהגות מסוג זה בין כותלי האוניברסיטה ורוצים שהסטודנטים שלנו ירגישו בטוחים. אנחנו מפצירים בהם להתקשר למשטרה אם הם נתקלים במשהו חריג". כן, בטח.

עוד בנושא
כוכבת הפורנו הפופולארית בעולם מקבלת איומים על חייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully